- Tysiące polskich firm zareklamowało się bezpłatnie w Internecie dzięki wspólnej akcji home.pl i Google. Większość z nich zrobiła to pierwszy raz dzięki czemu miała możliwość praktycznego sprawdzenia jej efektywności. Zakres współpracy z Google będzie sukcesywnie rozszerzany - mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
Współpraca obu firm rozpoczęła się w grudniu 2005 roku i była pierwszym tego rodzaju przedsięwzięciem Google w Europie Środkowo-Wschodniej realizowanym we współpracy z lokalnym partnerem. Firmy przygotowują obecnie nową ofertę usług Google dla użytkowników usług serwerowych home.pl. Zostaną one zaprezentowane w trzecim kwartale bieżącego roku.
- Współpraca z liderem polskiego rynku usług hostingowych umożliwiła nam dotarcie z usługami Google do najbardziej perspektywicznego segmentu rynku - małych i średnich firm. Nasza marka stała się jeszcze lepiej rozpoznawalna, znacznie wzrosła też wiedza przedsiębiorców o komercyjnych usługach dostępnych w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej świata - mówi Artur Waliszewski, country manager Google w Polsce.
Oferowane przez home.pl kupony promocyjne umożliwią darmowe wykorzystanie usługi Google AdWords. Jest to forma reklamy tekstowej wykorzystującej efektywną technologię wyszukiwania kontekstowego na podstawie zdefiniowanych przez użytkownika słów kluczowych. Moduły reklamowe wyświetlane są obok lub nad rezultatami wyszukiwania na stronach Google oraz Google Groups (grupy dyskusyjne) i Google Directory (katalog serwisów WWW).
www.home.pl
www.google.pl