Najwięcej zarobiła Artegence, bo 1,3 mln złotych. Ponad 2,5 mln na minusie jest agencja SoInteractive.
W najnowszym raporcie Interaktywnie.com prezentujemy obroty branży interaktywnej. Pokusiliśmy się o sprawdzenie, jak finansowo radziły sobie poszczególne agencje w 2009 roku. Wzięliśmy pod lupę sprawozdania spółek za 2009 rok złożone w Krajowym Rejestrze Sądowym. Część agencji, których sprawozdań w KRS nie ma, poprosiliśmy o podesłanie wyników. Nie wszyscy jednak chcą dzielić się swoimi wynikami finansowymi.
Ponadto poprosiliśmy 55 agencji interaktywnych o wypełnienie krótkiej ankiety i wytypowanie najlepszej polskiej kampanii 2010 roku. Nie można było głosować na własne realizacje. Wsród głosów najczesciej wymieniane były trzy kampanie: Paczkobranie, Ceskie Legendy Drevnego Kocura oraz Wielka Inwazja Małego Głoda.
*Czytaj więcej na Interaktywnie.com. *