Nowe zintegrowane rozwiązanie pozwoli użytkownikom komunikować się ze współpracownikami, sprawdzać dostępność innych użytkowników i opisujące ich informacje. Umożliwi również kierowanie rozmów telefonicznych do komputerów i telefonów stacjonarnych używając dostępnych centrali PBX lub centrali IP nowej generacji. Można je wprowadzić w sposób bezinwazyjny, bez rewolucyjnych zmian w dotychczasowej infrastrukturze dzięki wbudowanej interoperacyjności GETS z telefonią PBX i IP co pozwala na znaczne ograniczenie kosztów.
'Dzięki 'Istambułowi' i rozwiązaniom Genesys, pozwalamy przedsiębiorstwom podnieść jakość ich infrastruktury łącząc możliwości telefonu i komputera w jednym rozwiązaniu, zwiększając efektywność i produktywność firmy' - powiedział Anoop Gupta, wice prezydent Real-Time Collaboration Business Unit w firmie Microsoft. - 'Innowacyjna wizja Microsoft pozwoli na dostarczenie zintegrowanego rozwiązania telefonicznego do klientów korporacyjnych na całym świecie'.
Użytkownicy Instant messagingand#8217;u znają już od dawna funkcję statusu dostępności dzięki któremu mogą na bieżąco śledzić, czy ich koledzy jak i inni użytkownicy są aktualnie obecni online. Integracja telefonii otworzy przed nimi wiele nowych możliwości. GETS rozszerzy formułę statusu dostępności i zapewni kontrolę rozmów telefonicznych poprzez 'Istambuł' i inne aplikacje Microsoft Office.
GETS kładzie nacisk na interfejs sesyjnego protokołu inicjacji (SIP) dla Live Communications Server 2005, który został opracowany na podstawie standardu przemysłowego TR-87 europejskiego stowarzyszenia wytwórców komputerów. Pozwala on użytkownikom biznesowym na komunikację pomiędzy środowiskami central PBX różnych dostawców. Produkt skonstruowano z myślą o największych przedsiębiorstwach na świecie, zapewniając komunikację ponad 10 000 użytkowników jednocześnie, nawet we wczesnych fazach projektu. Zwiększa on możliwości Live Communications Server 2005 i pozwala użytkownikom Instant messagingand#8217;u na:
'Integracja aplikacji telekomunikacyjnych i biznesowych to kluczowy element strategii względem naszego oprogramowania i aplikacji' - powiedział Jean-Christophe Giroux, prezydent Alcatel Enterprise Solutions. - 'Zaprezentowane dzisiaj urządzenie podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie nowych możliwości komunikacji korporacyjnej, które powinno zaprocentować zwiększeniem produkcyjności i udoskonaleniem procesów biznesowych'.
'Dzięki zapewnieniu integracji telekomunikacyjnej z 'Istambułem', Genesys przekroczył ramy call center, dodając wartości biznesowej całemu przedsiębiorstwu' - powiedział Wes Hayden, prezydent i CEO firmy Genesys. - 'Dostęp do możliwości telefonu poprzez komputer otwiera drogę do uproszczenia relacji biznesowych i podniesienia poziomu współpracy z kontaktami biznesowymi'.
Wybrane funkcje: - zarządzanie rozmowami telefonicznymi w oparciu o status dostępności - zykonywanie połączeń za pomocą jednego kliknięcia myszą - wgląd w dostępność poprzez chat i telefon osób wprowadzonych do listy kontaktów - identyfikację dzwoniącej osoby i odebranie telefonu za pomocą jednego kliknięcia myszą - dynamiczne przekierowywanie połączeń do aktualnej lokalizacji użytkownika w momencie pracy poza biurem - Otrzymywanie powiadomień o nieodebranych telefonach poprzez e-mail wraz z informacją o dzwoniącym
http://www.genesyslab.pl