Janmedia zajęła się kompleksową kreacją serwisu. Od opracowania strategii, poprzez kreację i redagowanie tekstów po projekty graficzne i wdrożenie systemu CMS.
Podstawowym celem kreacji serwisu internetowego było podkreślenie nowoczesności oraz międzynarodowego charakteru banku PEKAO - mówi Paweł Cichoń, dyrektor kreatywny w Janmedia - Skupiono się przede wszystkim na walorach użytkowych serwisu korporacyjnego, aby zawarte w nim informacje były łatwo dostępne oraz zaprezentowane w przejrzystej formie, a stworzone rozwiązania graficzne, fundamentem jednolitej i rozpoznawalnej kreacji internetowej banku.
Techniczną stronę serwisu oparto na platformie Rainforest CMS, która zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa i elastyczności.
Przejrzystość, intuicyjność nawigacji i krótki czas dotarcia do informacji jest mocną stroną serwisu - mówi Sebastian Łuczak, odpowiedzialny ze strony Pekao SA za projekt uruchomienia nowego serwisu - Jest to główne oczekiwanie Klientów korporacyjnych wobec Banku. W serwisie korporacje.pekao.com.pl zostało w pełni zrealizowane.
http://korporacje.pekao.com.pl