- Cieszymy się, że możemy oddać do dyspozycji użytkowników INTERIA.PL kolejną wartościową usługę, opartą na innowacyjnych technologiach internetowych - mówi Marcin Borek, dyrektor działu sprzedaży technologii i systemów INTERIA.PL, odpowiedzialny za współpracę z Map24.com. - Zamierzamy udostępnić nowy serwis jak najszybciej, żeby mogły z niego skorzystać m.in. osoby, chcące zaplanować wakacyjną podróż - dodaje.
Jednocześnie, zgodnie z umową, INTERIA.PL obejmie rolę handlowego przedstawicielstwa firmy Mapsolute GmbH w Polsce i zająć się sprzedażą reklam w ramach partnerskiej witryny oraz sprzedażą innych produktów biznesowych, związanych z narzędziami Map24. Z oferty biznesowej, pozwalającej firmom zaistnieć na mapach o różnym stopniu szczegółowości i w bazach wyszukiwawczych serwisu (BiznesMap24, BiznesMap24 Easy i PortalMap24) korzystają już m.in. Daimler-Chrysler, T-Mobile, TUI i McDonalds.
Mapsolute GmbH uznawany jest za lidera w tworzeniu rozwiązań wyszukiwawczych, opartych na mapach i związanych z planowaniem podróży. Zarządzany przez firmę serwis Map24.com miesięcznie odwiedza ponad 5 mln użytkowników, generujących 150 mln odsłon. Codziennie w serwisie jest wyświetlanych około miliona planów tras podróży.
www.interia.pl