Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Kartki świąteczne dla Pajacyka

0
Podziel się:

Instytut Monitorowania Mediów już po raz trzeci zorganizował akcję 'Wigilijne kartki dla Pajacyka'. Pieniądze, które miały być przeznaczone na tradycyjne karty świąteczne, trafiły na konto akcji 'Pajacyk', a klienci IMM otrzymają świąteczne pozdrowienia w formie maili.

W tym roku, już po raz trzeci, Instytut Monitorowania Mediów zdecydował się wesprzeć przed świętami akcję Polskiej Akcji Humanitarnej 'Pajacyk' W tym celu IMM przeprowadził własny projekt o nazwie 'Wigilijne kartki dla Pajacyka'. Jest to inicjatywa związana z kartami bożonarodzeniowymi. IMM rezygnuje z wysyłania do klientów tradycyjnych pocztówek i składa im życzenia pocztą elektroniczną. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze są przekazywane na rzecz akcji 'Pajacyk'. Dzięki temu firma może w tak ważnym, przedświątecznym okresie wspierać działania prospołeczne.

'Dwa lata temu, po złożeniu naszym klientom i partnerom życzeń poprzez pocztę elektroniczną i poinformowaniu ich, że zamiast wysyłać kartki drogą tradycyjną wspieramy akcję PAH, otrzymaliśmy wiele informacji zwrotnych. Nasza inicjatywa bardzo się spodobała, szczególnie PR-owcom - komentuje projekt Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów. - W mojej opinii wysyłanie setek lub tysięcy kartek utraciło pierwotny sens przesyłania prawdziwych życzeń i stało się elementem marketingu. Warto zadbać o to, by nie było to działanie rutynowe i mogło przynieść korzyści potrzebującym'.

Zdaniem twórców projektu 'Wigilijne kartki dla Pajacyka ' akcja jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą wspierać akcje charytatywne, lecz mają w tym zakresie ograniczony budżet. IMM zachęca innych przedsiębiorców do podejmowania podobnych działań. Mamy nadzieję, że nasza akcja znajdzie wielu naśladowców.

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)