Polski serwis pojawił się w sieci pod koniec 2001 roku. Oprócz typowej oferty dla użytkowników prywatnych eBid kieruje swoją ofertę do grupy małych i średnich przedsiębiorstw.
W oparciu o doświadczenia partnera brytyjskiego eBid.pl ma składać się docelowo z 3 specjalistycznych platform transakcyjnych: aukcyjnej, wanted oraz swap.
Spółka Link Online utrzymuje w sieci serwis o tematyce sportowej Sportel.pl. Platforma aukcyjna to duże obciążenie dla spółki Link Online, która utrzymuje w sieci serwis sportowy Sportel.pl.
Przy obecnym kształcie rynku e-aukcyjnego w Polsce i kłopotach całej branży internetowej trudno będzie przebić się nowemu produktowi. Większość rynku jest już zajęta, trudno tu będzie znaleźć jakąkolwiek lukę. Odebranie klientów konkurencji nie wchodzi raczej w grę - jest zbyt silna. Nowy gracz będzie miał więcej szans, o ile skupi się na rynku B2B.