Każda osoba, która otrzymała SMSa z kodem, może skorzystać z rabatu na zakupy w sklepie. Agencja Marketingu Mobilnego EL2 zorganizowała dla sklepu internetowego z biżuterią promocję wykorzystującą narzędzie jakim są m-kupony. Do potencjalnych klientów sklepu został wysłany SMS z kodem. Każda osoba, która otrzymała kod SMSem i zakupi przynajmniej jeden produkt, z bogatej oferty sklepu, może skorzystać z jednorazowej zniżki w wysokości 35 PLN.
Ze względu na specyfikę Klienta, który swoje produkty sprzedaje wyłącznie w sieci, weryfikacja m-kuponów odbywa się za pośrednictwem strony internetowej sklepu w chwili dokonywania płatności.
'Już teraz możemy powiedzieć, że po przeprowadzeniu akcji, liczba unikatowych wejść na stronę naszego sklepu wzrosła o 150%' - mówi Pani Małgorzata Dolżan z firmy Cocoon Collection.
Na potrzeby promocji zakupiono bazę zawierającą ponad 10 tyś. numerów telefonów komórkowych osób, które dokonują systematycznych zakupów za pośrednictwem Internetu.
'Tym razem wykorzystaliśmy m-kupony w akcji promocyjnej zorganizowanej dla sklepu internetowego oferującego biżuterię. Osiągnięte efekty stanowią dla nas znak, że marketing mobilny z powodzeniem znajduje zastosowanie w tak specyficznym środowisku, jakim jest sieć' - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Agencji Marketingu Mobilnego EL2.
http://www.el2.pl