Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

m-kupony dla Cocoon Collection

0
Podziel się:

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 wykorzystała m-kupony, w unikatowej akcji przeprowadzonej dla firmy Cocoon Collection, właściciela sklepu internetowego swiatsrebra.pl.

Każda osoba, która otrzymała SMSa z kodem, może skorzystać z rabatu na zakupy w sklepie. Agencja Marketingu Mobilnego EL2 zorganizowała dla sklepu internetowego z biżuterią promocję wykorzystującą narzędzie jakim są m-kupony. Do potencjalnych klientów sklepu został wysłany SMS z kodem. Każda osoba, która otrzymała kod SMSem i zakupi przynajmniej jeden produkt, z bogatej oferty sklepu, może skorzystać z jednorazowej zniżki w wysokości 35 PLN.

Ze względu na specyfikę Klienta, który swoje produkty sprzedaje wyłącznie w sieci, weryfikacja m-kuponów odbywa się za pośrednictwem strony internetowej sklepu w chwili dokonywania płatności.

'Już teraz możemy powiedzieć, że po przeprowadzeniu akcji, liczba unikatowych wejść na stronę naszego sklepu wzrosła o 150%' - mówi Pani Małgorzata Dolżan z firmy Cocoon Collection.

Na potrzeby promocji zakupiono bazę zawierającą ponad 10 tyś. numerów telefonów komórkowych osób, które dokonują systematycznych zakupów za pośrednictwem Internetu.

'Tym razem wykorzystaliśmy m-kupony w akcji promocyjnej zorganizowanej dla sklepu internetowego oferującego biżuterię. Osiągnięte efekty stanowią dla nas znak, że marketing mobilny z powodzeniem znajduje zastosowanie w tak specyficznym środowisku, jakim jest sieć' - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Agencji Marketingu Mobilnego EL2.
http://www.el2.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.