SMS-owa 'Bitwa o Anglię' rozpocznie się od przylotu piłkarzy do Anglii, do chwili wyjścia zawodników na murawę. Ostatni komunikat zawierał będzie informacje dotyczące składu i ustawienia polskich zawodników. Akcja SMS-owa przygotowana przez One-2-One wspierana będzie działaniami promocyjnymi na łamach Przeglądu Sportowego.
Przygotowując przedmeczowy serwis, One-2-One opiera się na doświadczeniu w realizacji podobnych przedsięwzięć. Sławomir Komiński, dyrektor ds. kluczowych klientów w One-2-One, a prywatnie także sędzia sportowy zakłada, że serwis będzie cieszył się ogromną popularnością.
'Przedmeczowe doniesienia z meczu Lecha Poznań z warszawską Legią zamówiło kilka tysięcy wiernych kibiców'. Wierzymy, że SMS-owymi doniesieniami jeszcze bardziej rozpalimy emocje przed tym ważnym dla naszej drużyny spotkaniem.