Warsztaty MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 przeznaczone są dla profesjonalistów z zakresu marketingu, reklamy i sprzedaży, a ich przedmiotem będzie szeroka, praktyczna prezentacja możliwości mobile marketingu w Polsce i na świecie. W praktyce dotyczy to przede wszystkim telefonów komórkowych, ale także wielofunkcyjnych komunikatorów, urządzeń klasy PDA i wielu im podobnych. Moderatorami warsztatów będą teoretycy i praktycy marketingu mobilnego: Piotr Długiewicz - prezes MobiJOY!, Jarosław Przybyła - dyrektor operacyjny MobiJOY! i Michał Kulka - Head of Strategy w MobiJOY!. Warsztaty składać się będą z trzech sesji tematycznych: 1)Mobilny Świat, 2)Marketing nowych możliwości, 3)Panel Praktyki.
Celem pierwszej sesji będzie wprowadzenie uczestników w realia komunikacji mobilnej w Polsce i na świecie. Zaprezentowane zostaną przykłady wykorzystania telefonu komórkowego oraz to czego można się po nim spodziewać w perspektywie najbliższego roku. Dokonana zostanie szczegółowa analiza statystyczna użytkowników telefonii komórkowej, w zakresie niezbędnym do doboru i planowania działań marketingowych.
W trakcie sesji drugiej przedstawiona zostanie usystematyzowana i podporządkowana praktyce wiedza na temat wykorzystania komunikacji mobilnej do celów marketingowych. Pokazane zostaną obszary zastosowań mobile marketingu, zalety i wady jego stosowania przez porównanie z innymi mediami interaktywnymi. Poruszone będą aspekty i problemy ograniczeń prawnych i branżowych związanych ze stosowaniem mobile marketingu.
Trzecia sesja poświęcona będzie analizie dotychczasowych dokonań mobile marketingu w Polsce i na świecie. Przez pryzmat wybranych caseand#8217;ów, uczestnicy zachęceni zostaną do zadawania pytań i podjęcia otwartej dyskusji na temat mobile marketingu i jego perspektyw.
MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 odbędzie się 17 maja, w Warszawie w hotelu Kyriad Prestige, w godzinach 9:00-16:00. Koszt uczestnictwa w warsztatach: zgłoszenia do 8 maja - 120zł, przy zgłoszeniu po terminie - 150 zł. Dodatkowe informacje uzyskać można bezpośrednio u organizatora tel. O61- 655 96 30, oraz na stronie mobijoy.pl/workshop
Ekskluzywnym patronem branżowym pierwszych w Polsce warsztatów MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 jest tygodnik MediaandMarketing Polska. Patronat medialny objęli: BusinessWeek Polska, HomeandMarket, Radio ESKA, Magazyn Gospodarki Elektronicznej e-Fakty, portal internetowy wirtualnemedia.pl.
http://www.mobijoy.pl/workshop