McDonald's Polska z początkiem czerwca podpisało umowę z WebService Internet na stworzenie serwisu WWW i WAP. Jak podaje New Business Manager Jacek Szafader - odpowiedzialny za opracowanie strategii aktywności klienta w Internecie - serwis ma być skierowany przede wszystkim do użytkowników sieci restauracji McDonald`s Polska. W początkowej fazie rozwoju serwisu, będzie nosił znamiona witryny korporacyjnej, ze szczególnym naciskiem na jej wartość informacyjną.
Polski oddział McDonald's nie planuje w najbliższym czasie włączenia się do tworzonego globalnego projektu B2B - elektronicznego systemu dystrybucji eMac.
WebService dostarcza kompleksowych usług w internecie. Obok serwisów z branży FMCG (Hit, Lajkonik, Bahlsen, SC Johnson, Baccardi-Martini), agencja obsługuje kompleksowo klientów z branży finansowej (Citibank, BPH, PKO BP, Prumerica), motoryzacyjnej (Subaru, Volvo, Michelin, Stomil-Olsztyn, Kormoran, Statoil), IT i elektronicznej (Optimus, Panasonic, Technics).