Multimedialny przekaz, odpowiednio dobrane treści oraz interaktywne narzędzia zapewniają atmosferę bezpośredniego kontaktu. W intro pojawiającym się po wejściu na stronę Tusk osobiście opowiada o zawartości serwisu, układając poszczególne elementy menu. Na łamach strony publikowane są informacje o wydarzeniach, podczas których wyborcy mogą się spotkać z Donaldem Tuskiem, istnieje także możliwość zadania mu pytania on-line.
Serwis tusk.pl zawiera m.in. informacje o kandydacie, jego programie wyborczym oraz przebiegu kampanii. W dziale 'Kto mnie popiera' przedstawione są sylwetki ludzi, którzy wyrazili już swoje poparcie wobec Donalda Tuska. Wszyscy jego zwolennicy mogą dopisywać się do listy wyborców, którzy dokonali już wyboru.
- Internauci to bardzo świadoma grupa ludzi, którzy wchodząc na stronę internetową poszukują konkretnych informacji, których nie uzyskali z przekazów w innych mediach. Stworzona przez nas oficjalna strona internetowa Donalda Tuska, z godnie z międzynarodowymi standardami, dostosowana jest także do potrzeb osób niedosłyszących, dla których Internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji. - powiedział Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.
Autorem serwisu jest agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizująca się w budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media. Agencja OS3 multimedia jest częścią grupy medialnej OS3 group.
http://www.tusk.pl