Odniósł się on w ten sposób do opinii szefa CNN International, Chrisa Cramera, który uważa, że niedługo serwisy informacyjne, prowadzone przez większośc mediów tradycyjnych staną się płatne. Michał Broniatowski nie ujawnił, za jakie elementy serwisu trzeba będzie płacić i czy będzie to rozrywka czy też informacja.
O opłatach marzą też inni uczestnicy polskiego rynku internetowego - pisze 'Gazeta'. Podkreśla, że interia ma już płatne serwisy na przykład prawny Net Tax czy SMS. Wiadomo już, że trzeba będzie zapłacić za dostęp do stron internetowych Reality Show Bar realizowanego przez Polsat. Szef marketingu portalu Interia Mariusz Kuziak powiedział 'Gazecie', że jeśli chodzi o informacje, portal nie wprowadził na razie żadnych opłat.
Szef do spraw rozwoju w portalu Gazeta.pl Maciej Wicha podkreśla, że sytuacja w Polsce różni się od amerykańskiej, bo nasz rynek internetowy to przeważnie młodzi i nastolatki, a wprowadzenie opłat na szerszą skalę w połączeniu z wysokimi kosztami dostępu może bardzo negatywnie wpłynąć na rozwój tego medium w Polsce.