Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

PRESS-SERVICE na RemaDays 2005

0
Podziel się:

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów został Partnerem Branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się 22 -24 marca 2005 w Warszawie.

Impreza jest spotkaniem całej branży reklamowej, marketingu i PR. Umożliwia przegląd wszystkich narzędzi komunikacji marketingowej, a także zapewnia maksymalną efektywność firmom działającym w obrębie reklamy w zakresie prezentacji ich dorobku i ofert. RemaDays to największe wydarzenie marketingowe integrujące całą branżę. W tym roku bowiem impreza obejmuje po raz pierwszy zarówno sektor ATL jak i BTL.

Targom towarzyszy Kongres. Tematy wykładów i paneli poruszane na nim mają w założeniu objąć jak największy obszar komunikacji marketingowej. Program skonstruowany jest tak, by pokazywać przenikanie i wzajemne zależności dyscyplin marketingowych.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów również będzie występował na Kongresie w dniu 22 marca w godzinach 13.30 do 14.00 prowadząc dyskusję na temat: 'Skuteczność Public Relations: badania czy monitoring'. Jako przedstawiciel PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, wystąpi Prezes firmy Sebastian Bykowski, który prowadzi polemikę ze znanym autorytetem i badaczem PR, profesorem w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Dariuszem Tworzydło.

'Ostatnie lata przyniosły z jednej strony wzrost zainteresowania mierzeniem skuteczności działań PR, a z drugiej rozwój technik pomiarowych. Niewątpliwie, firmy monitorujące media zanotowały wielki postęp pod względem technologii oraz dostępności cenowej swych produktów. PR-owcy niezbyt chętnie korzystają natomiast z narzędzia badania opinii, uważając je za kosztowne i skomplikowane. Nasze rozważania zmierzać będą do uzyskania odpowiedzi na pytanie: Czy rzeczywiście mają rację?', mówi o zakresie swojego wystąpienia Prezes Sebastian Bykowski.

W czasie RemaDays odbywać się również będą Konferencje w dniach 22, 23 i 24 marca.

http://www.remadays.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)