"Na prowadzonym przez nas serwisie internauci dokonują ponad 1.3 mln odsłon dziennie, z czego około 13 tysięcy na polskiej wersji serwisu (www.redtram.pl)". - mówi Maria Shinkievich z RedTram™. "Poznanie ich potrzeb i oczekiwań jest możliwe jedynie dzięki prowadzeniu profesjonalnych statystyk i monitoringu ruchu, jaki osoby te generują na naszym serwisie. Już w pierwszych tygodniach naszej obecności na polskim rynku postanowiliśmy nawiązać współprace z firmą stat.pl, którą traktujemy jako doświadczonego gracza na rynku internetowym".
stat.pl pod marką stat24 od 2005 roku jest obecny również na rynkach Europy Wschodniej: w Rosji, Czechach, na Litwie i Ukrainie. Dzięki temu możliwe stało się rozszerzenie kooperacji obu firm również w tych krajach. "Jestem przekonana, że decyzja o podjęciu współpracy z RedTram™ również na rynkach Europy Wschodniej już wkrótce zaowocuje dalszym rozwojem obu firm oraz przełoży się na pozyskanie nowych Klientów" - podsumowuje Nadia Szypilow ze stat.pl.
www.stat.pl