I edycja, która odbyła się w marcu tego roku, okazała się największą imprezą targową branży reklamowej w Polsce pod względem liczby wystawców (około 220), natomiast w 2006 roku drugi cel organizatorów to najliczniejsza branżowa reprezentacja wśród zwiedzających.
Druga edycja zgromadzi około 250 wystawców i 10 000 zwiedzających z całej Europy - w porównaniu z ubiegłym rokiem nastąpił wzrost o około 15%. Na kolejną edycję organizatorzy przygotowali nie tylko kompleksową ofertę dla wystawców, ale starają się szczególnie zadbać o odbiorców czyli zwiedzających - to najważniejszy cel przyszłorocznej drugiej już edycji RemaDays.
Telemarketerzy krajowi jak i zagraniczni, promocja w mediach polskich i zagranicznych, kilkadziesiąt tysięcy wysłanych zaproszeń - to tylko jedne z wielu realizowanych aktywności na rzecz pozyskania zwiedzających. Najważniejszym poza merytorycznym punktem będzie losowanie wśród zwiedzających w pierwszym dniu targowym tj. 07.02.2006 roku nagrody - motocykl Harley Davidson.
Organizatorem RemaDays 2006 jest firma GJC Inter Media Sp. z o.o., wydawca kwartalnika Gifts Journal oraz lider programu 'Solidni w Biznesie'. Patronat medialny nad imprezą na chwilę obecną objęły m.in.: Akademia Briefu, Piar.pl, Wirtualne Media, Display Poland, Gifts Journal, AgencjaBTL, Swiatgadzetow.pl, Signs.pl, Vidart, Dzień Dobry, TAI, ConferenceandBusiness, SMB, Kongresy i Konferencje, Opakowanie oraz media zagraniczne: Prisma, GMF, Dedica, InStore, PromZ, Wieczernij Mińsk.
http://www.remadays.com