- Choinka stwarza okazję, by w ciekawy sposób promować naszą stronę www.NIVEA.pl i poszerzyć bazę osób zainteresowanych marką NIVEA - wyjaśnia Szymon Zabiełło, Local Internet Coordinator z NIVEA Polska.
Na użytkowników serwisu czekają kartki świąteczne, gry online oraz konkurs, sprawdzający wiedzę o produktach NIVEA. Padają w nim pytania na tyle szczegółowe, by skłonić osoby zainteresowane wygraniem kosmetyków do szybkiej edukacji na stronie NIVEA.pl.
W serwisie pojawiają się pomysły na kosmetyczne prezenty oraz porady na temat pielęgnacji urody zimą. Witryna nawiązuje też tematycznie do Świąt Bożego Narodzenia: zawiera działy dedykowane Świętemu Mikołajowi, tradycji szopek i kolędowania oraz opowieści świąteczne i przepisy na wigilijne potrawy.
Podobnie jak w ubiegłym roku, w projekcie witryny została użyta kolorystyka i czcionka charakterystyczna dla NIVEA. Serwis Choinka jest promowany w portalu INTERIA.PL. Promocja, która obejmuje internetową kampanię reklamową z wykorzystaniem billboardów i targetowaną kampanię e-mailingową, potrwa do końca bieżącego roku.
Produkcją i stworzeniem koncepcji serwisu zajęła się INTERIA.PL, przy współpracy z agencją interaktywną Internet Designers. Autorem projektu graficznego jest Internet Designers. Zawartość merytoryczną przygotowała INTERIA.PL oraz NIVEA.
http://choinka.interia.pl