– takie wnioski wypływają z opublikowanego w poniedziałek raportu firmy Jupiter Media Metrix.
40% ankietowanych przyznaje, że spośród stron o podobnej treści częściej odwiedza te, które ładują się w krótszym czasie. Co ciekawe, zaledwie 20% badanych jako czynnik decydujący o wyborze witryny wskazuje bogactwo multimedialne.
Internauci lubią mieć poczucie, że coś od nich zależy. 36% osób, które wzięły udział w ankiecie, chętniej odwiedza serwisy, oferujące możliwość personalizacji, a 31% - takie, gdzie można wziąć udział w głosowaniu lub sieciowych pogawędkach.
Z raportu JMM wynika, że liczba użytkowników bezprzewodowego internetu nie jest jeszcze zbyt wielka. Zaledwie 15% ankietowanych chętniej wybiera te strony, które można przeglądać za pomocą takich urządzeń, jak telefony komórkowe czy komputery naręczne.
Badanie przeprowadzono w czerwcu, w formie ankiety, którą wypełniło 2194 internautów.