Klienci galerii handlowych mogą w Centrum Last Minute Travelplanet.pl zarezerwować niemal każdą usługę turystyczną od wycieczek, przez bilety lotnicze, w tym tanich linii lotniczych po miejsca w hotelach i ubezpieczenia.
Kraków został wybrany przez Travelplanet.pl nieprzypadkowo. Jak mówi Dawid Sadulski Internet and PR Manager Travelplanet.pl od kilku lat liczba naszych klientów z Krakowa wynosiła około 5%. Biorąc pod uwagę, że klienci rezerwowali wycieczki w Travelplanet.pl tylko za pośrednictwem Internetu i telefonu widzieliśmy ogromny potencjał sprzedaży. Dodatkową zaletą Krakowa jest także Centrum 'M1', które jest bardzo dobrze położone i umożliwia dotarcie do nas dużej liczby klientów. Także obecność tutaj takich sieci, jak Adidas, Big Star, Nike, Sephora czy Vistula skłoniła nas do inwestycji właśnie w M1.
Travelplanet.pl w krakowskim biurze zdecydowało się wprowadzić swoją drugą markę Aero.pl. Jakub Mazur - Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl wyjaśnia zmianę strategii. Rynek biletów lotniczych zwiększył się na tyle w ostatnich dwóch latach, że obecność nowej marki, którą klienci będą kojarzyli tylko i wyłącznie z obsługa ruchu lotniczego może nam przynieść bardzo dużo korzyści. Dodatkowo marka Aero.pl stała się na tyle silna w Internecie, że jej wyjście do sprzedaży tradycyjnej jest naturalne, podobnie jak wcześniej Travelplanet.pl
Punkt Obsługi Klienta w Krakowie to piąta tego typu inwestycja internetowego biura podróży w Polsce. Pierwsze Centrum Last Minute Travelplanet.pl zostało otwarte w Warszawie w Centrum Handlowym 'Reduta'. Kolejne w Centrum 'Trzy Stawy' w Katowicach, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy i ponownie w Warszawie na 'Targówku'. Travelplanet.pl zamierza uruchomić Centra Last Minute we wszystkich największych miastach w Polsce, w tym roku ma ich liczba ma wynosić od 10 do 12.
http://www.travelplanet.pl