Serwis CocaColaCup.pl jest poświęcony tegorocznej VII edycji Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup, w którym bierze udział ponad 4500 drużyn ze szkół podstawowych i gimnazjów z całej Polski. Serwis prezentuje zespoły biorące udział w turnieju, kolejne etapy rozgrywek, wyniki meczów, a także zdjęcia z wybranych spotkań. Ideą przyświecającą kreacji tej witryny jest nie tylko prezentacja samego turnieju, lecz również krzewienie ducha sportowego wśród młodzieży. Do realizacji tego celu służą umieszczone w serwisie testy sprawności, porady jak podnosić umiejętności piłkarskie oraz poprawiać kondycję.
Kolejnym serwisem zrealizowanym przez K2 w ostatnich tygodniach dla Coca-Cola jest Soundwave.pl - witryna prezentująca różne programy globalnego projektu muzycznego Coca-Cola Soundwave. Internauta znajdzie na niej m.in. konkurs internetowy, sekcję poświęconą konkursowi, w którym fani Coca-Cola mogą wygrać zaproszenia na europejskie festiwale muzyczne we Francji, Hiszpanii i Turcji, oraz podstrony poświęcone programowi Coca-Cola i MTV, dającemu młodym ludziom szansę poznania świata muzyki 'od drugiej strony' i zostania asystentem menedżera zespołu Sistars. W najbliższym czasie serwis zostanie rozbudowany o kolejną sekcję dotyczącą koncertom Coca-Cola organizowanym w największych miastach Polski.
W maju K2 uruchomiła również serwis Bamboocha.pl, który oparto na oryginalnej kreacji wspierającej prowadzoną przez Coca-Cola ogólnopolską kampanię reklamową Fanta. Ideą serwisu i całej kampanii jest przekazanie komunikatu, że Fanta to napój ludzi nieprzeciętnych, cieszących się życiem i ceniących zabawę oraz pomysłowość. W ciągu ostatniego miesiąca tę nietuzinkową witrynę odwiedziło ponad 40.000 użytkowników, a około 6000 internautów zarejestrowało się do newslettera informującego o ciekawych imprezach i konkursach dla fanów idei 'Bamboocha'. Dodatkowo, na stronie www.fantabamboocha.pl wystartował konkurs, w którym za najbardziej inspirujące i zabawne fotografie oraz opisy obrazujące ideę 'Bamboocha' Internauci otrzymują nagrody rzeczowe.
Grzegorz Gęsik Assistant Brand Manager w Coca-Cola, tak komentuje stworzenie przez K2 w ciągu ostatnich 6 miesięcy już w sumie 5 różnych serwisów tematycznych dla Coca-Cola: 'Strategie i kreacje przedstawiane przez K2 doskonale odpowiadają na założenia poszczególnych projektów Coca-Cola. Liczę, że nasza współpraca zaowocuje kolejnymi projektami, które tak jak dotychczas, będą nie tylko ciekawe pod względem kreacyjnym ale przede wszystkim skuteczne marketingowo.'
http://www.CocaColaCup.pl http://www.Soundwave.pl http://www.Bamboocha.pl