Jest to kolejne, już trzecie w tym roku, szkolenie jakie spółka MyNetwork Polska wyprodukuje i wdroży w Warcie. Zasadniczym celem szkolenia będzie zapoznanie jego uczestników z ze skuteczną sprzedażą.
Szkolenie pozwoli zdobyć uczestnikom doświadczenie poprzez podejmowanie realistycznych decyzji i obserwację ich skutków. Dzięki temu uczący się łatwiej przyswoją wiedzę, ponieważ staną się dla nich jasne związki przyczynowo-skutkowe. Zawarte w szkoleniu ćwiczenia w sposób praktyczny przygotują uczestnika do profesjonalnej sprzedaży usług przy wykorzystaniu technik perswazji.
'Wybraliśmy MyNetwork Polska ze względu na różne, ciekawe propozycję fabuły szkolenia, która w sposób zdecydowany wpływa na atrakcyjność i skuteczność kursu.' - mówi Anna Dzwonkowska z Biura Spraw Pracowniczych TUiR Warta S.A.
Szkolenia zostanie przygotowane pod oraz wdrożone zgodnie ze standardem AICC na platformie LMS Saba. Co jest szczególnie warte uwagi szkolenie nie będzie korzystać podczas komunikacji z apletu JAVA, co zminimalizuje problemy związane z uruchomieniem szkolenia na różnych konfiguracjach sprzętowych. Przygotowana zostanie również wersja szkolenia 'off-line' umożliwiająca naukę osobom nie posiadającym dostępu do platformy.
http://www.mynetwork.pl