Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Ubezpieczenia Allianz dla klientów easygo.pl

0
Podziel się:

Ubezpieczenie kosztów leczenia, pomocy w podróży, następstw wypadków, bagażu, sprzętu sportowego, anulacji rezerwacji w hotelu czy rezygnacji z wycieczki. To podstawowy pakiet, dodatkowych, indywidualnych ubezpieczeń turystycznych, którym rozpoczęły współpracę TU Allianz i portal turystyczny easygo.pl.


Od dziś klienci wyjeżdżający na swoje wakacje za pośrednictwem platformy easygo.pl mogą czuć się jeszcze bezpieczniej. Wystarczy w czasie internetowej rezerwacji swojej wybranej, urlopowej oferty zostać przy komputerze kilka minut
dłużej, aby każdy zainteresowany mógł stać się posiadaczem indywidualnej polisy ubezpieczeniowej. A wszystko w prosty, łatwy i przyjazny dla użytkownika sposób. Zgodnie z maksymą portalu ... easy & go!

To już pewne, że klienci easygo.pl mogą liczyć nie tylko na największy na e-turystycznym rynku wachlarz wyboru wakacyjnych propozycji i najlepszych na rynku doradców turystycznych, ale także na najtrafniej dobrane i doskonale skrojone wartości dodane.

- Analiza naszych rozmów z klientami wskazuje wyraźnie, że co 5-6 osoba dopytuje o możliwość skorzystania z dodatkowego, indywidualnego ubezpieczenia siebie, swoich bliskich czy zabieranego ze sobą na wakacje sprzętu - wyjaśnia Iwona Sokołowska, szef sprzedaży w centrum
rezerwacji easygo.pl. - Nasi klienci znają ustawowe zasady i doskonale wiedzą, że każdy sprzedawany przez nas produkt pakietowy jest już ubezpieczony przez samego organizatora wyjazdu. A mimo to, w czasie swoich podróży chcą czuć się komfortowo i bezpiecznie, dlatego szukają dodatkowych form ubezpieczenia. Postanowiliśmy im pomóc i przygotować konkretną, dobra i łatwą w pozyskaniu ofertę.
Allianz od lat oferuje ubezpieczenia dla osób wyjeżdżających za granicę. Ubezpieczenia znane pod nazwą Globtroter i Tramp, sprzedawane były wyłącznie przez agentów ubezpieczyciela i sieć współpracujących z nim biur turystycznych. Od niedawna Allianz zaproponował klientom możliwość zawierania ubezpieczeń na wyjazd krajowy i zagraniczny także przez Internet. Współpraca z easygo.pl jest więc naturalnym ruchem w doskonałe środowisko
- Dynamiczny rozwój easygo.pl, duża liczba ofert wyjazdowych w portalu i współpraca z wieloma, sprawdzonymi touroperatorami pozwala przewidywać, że liczba osób korzystających z wyjazdów za jego pośrednictwem będzie systematycznie rosła. Stwarza to dla nas doskonałą możliwość dotarcia z ofertą ubezpieczeń turystycznych do szerokiej grupy klientów. - mówi Kinga Chyc z wydziału eCommerce w TU Allianz Polska S.A. - Chcemy, aby na wakacjach wszyscy czuli się bezpiecznie, aby mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym poziomie, aby wiedzieli, że Allianz zorganizuje im pomoc i pokryje koszty hospitalizacji i transportu medycznego, czy choćby zwykłej konsultacji
lekarskiej.

Serwis Allianz w easygo.pl to zarówno informacyjne kompendium wiedzy na temat ubezpieczeń wyjazdowych jak i bardzo wygodne narzędzie do szybkiego, online'owego zawierania umów i zakupu konkretnych polis. Każda potencjalna transakcja poprzedzona jest operacją na wirtualnym kalkulatorze, który pozwala precyzyjnie wyliczyć wysokość składki ubezpieczeniowej. Do zasobów serwisu ubezpieczeniowego prowadzi siatka internetowych narzędzi rozmieszczona w najważniejszych punktach przeglądanej i rezerwowanej oferty turystycznej w easygo.pl.
Partnerzy zapowiadają stały rozwój serwisu o kolejne sekcje i włączenie jeszcze w tym sezonie ciekawych akcji promocyjnych.

Serwis ubezpieczeniowy http://www.easygo.pl/allianz to drugi po finansowym http://www.easygo.pl/citibank serwis tematyczny w easygo.pl
uruchomiony w tym roku. Wyjazdy urlopowe sprzedawane w Internecie to według różnych źródeł od 3 do 5% całego rynku turystycznego w Polsce.
Jego wartość systematycznie rośnie każdego roku. Najwięksi gracze notują 100 - 150% wzrost obsłużonych klientów, a co za tym idzie także generowanych przychodów. Średnia wartość dokonywanej w chwili obecnej rezerwacji wakacyjnej online to 4200 złotych. easygo.pl planuje w sezonie lato `2006 obsłużyć 18 000 klientów.

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)