Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Volvo Polska korzysta z Internetowego Centrum Danych eCenter

0
Podziel się:

Volvo Polska podpisała umowę z eCenter S.A. na hosting nowego serwisu, który będzie służył do komunikacji pomiędzy importerem a siecią dealerów w całej Polsce.

Posiadając w Polsce sieć przedstawicieli, prowadzących sprzedaż pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych, części zamiennych oraz świadczących usługi serwisowe , firma Volvo potrzebowała odpowiedniego narzędzia do zarządzania przepływem informacji pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami w Polsce a biurem importera w Warszawie.

Tworzona przez firmę WebService Internet aplikacja, umożliwi gromadzenie, analizowanie i sprawne udostępnianie informacji o obecnych i potencjalnych klientach firmy Volvo w Polsce. W kolejnym etapie planowana jest rozbudowa serwisu o udostępnianie danych i informacji zawierających m.in.: oferty, cenniki, dokumenty, itp. Nowy serwis Volvo będzie wykorzystywał infrastrukturę techniczną Internetowego Centrum Danych eCenter.

„Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie profesjonalnego Data Center, ponieważ to znacznie obniżyło koszty uruchomienia i utrzymania serwera oraz dodatkowego osprzętu związanego z zapewnieniem oczekiwanej niezawodności działania systemu” – powiedział Bartłomiej Górzyński, Market Research Manager z Volvo Polska.

„Poziom techniczny serwerowni eCenter, zdublowane zabezpieczenia zasilania, możliwość wykonywania kopii zapasowych, itp. zrobiły na nas pozytywne wrażenie. Dodatkowym atutem eCenter były dobre łącza ze Szwecją oraz współpraca eCenter z firmą WebService Internet, która przygotowuje dla nas aplikację” – dodaje Bartłomiej Górzyński.

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)