DIALOG, operator telefonii stacjonarnej z Wrocławia, ma już ponad 200 tysięcy abonentów. Firma działa na rynku usług telekomunikacyjnych od 3 lat i uzyskała w tym czasie pozycję drugiego niezależnego operatora telefonii stacjonarnej w Polsce.
Rok 2000 DIALOG zakończył liczbą 117 tysięcy abonentów a w ciągu sześciu miesięcy 2001 podłączył 83 tysiące nowych klientów.
- 'Cieszę się z takich wyników, cieszę się z efektywności pracowników DIALOGu' - mówi Jarosław M. Janiszewski Prezes firmy
- '200 tysięcy abonentów to rezultat ciężkiej pracy, kapitałochłonnych inwestycji, a także ogromnego zaufania jakim obdarzają nas abonenci DIALOGu.'
Wśród abonentów dzwoniących w DIALOGu jest wiele firm i instytucji. 200-tysięcznym klientem firmy jest Regionalny Oddział PKO BP SA z Wrocławia.
'Klienci biznesowi pozwalają nam zaprezentować jeden z naszych najważniejszych atutów - nowoczesne rozwiązania technologiczne' - dodaje prezes DIALOGu