Umowa strategiczna pomiędzy firmami została podpisana na trzy lata. P4, który jest operatorem sieci Play ma nadzieję, że dzięki tej współpracy wzbogaci ofertę dla swoich klientów. Szczegóły zostaną przedstawione jutro podczas specjalnej konferencji.
"Dzięki współpracy z Onet.pl, Play nie będzie po prostu kolejnym operatorem komórkowym w Polsce. Naszą ambicją i celem jest bycie pierwszym interaktywnym operatorem mobilnym" – mówi Jacek Hensler, szef marketingu w P4.
Operator zapowiada, że w najbliższych dniach zaproponuje klientom zupełnie nowe podejście do korzystania z możliwości telefonu komórkowego. Oferta Play ma się opierać na regularnie rozbudowywanej platformie multimedialnej, tworzonej wspólnie z portalem Onet.pl.
Onet.pl w październiku ubiegłego roku, udostępnił innowacyjny produkt OnetLajt, czyli mobilną wersję portalu dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych. Z tego programu mogą korzystać obecnie osoby biorące udział w testach sieci Play. Mają oni dostęp do siedmiu serwisów Onet.pl: Wiadomości, Poczta, Sympatia.pl, Foto, Wideo, Sport i Blog.