"Nie możemy podać dokładnej daty, ale UMTS wystartuje w pierwszych miesiącach 2005 roku" - powiedział Mielniczuk.
Dodał, że oferta będzie początkowo dostępna w Warszawie.
"Potem w ciągu roku będzie rozszerzana na kolejne miasta" - powiedział.
Jednocześnie PTC ogłosiła we wtorek wprowadzenie od 25 listopada nowej taryfy "Jedyna", skierowanej do segmentu pre-paid, dzięki której operator zamierza zdobyć do połowy stycznia 2005 roku 100.000 nowych klientów.
"Mamy nadzieję, że dzięki tej nowej ofercie uda nam się pozyskać 100.000 nowych klientów" - powiedział dyrektor marketingu i sprzedaży PTC Grzegorz Bors.
Nowa oferta potrwa do połowy stycznia, kiedy zostanie zastąpiona kolejną ofertą skierowaną do wszystkich klientów, zarówno biznesowych jak i indywidualnych, głównie w segmencie post-paid.
Przedstawiciele PTC potwierdzili, że do końca roku operator chce przekroczyć liczbę 9 mln użytkowników. Na koniec III kwartału PTC miała 8,05 mln klientów.
"Nadal uważamy, że przed końcem roku osiągniemy 9 mln klientów" - powiedział Bors.