Cennikowe wpływy reklamowe telewizji, prasy i radia wzrosły w pierwszym półroczu 2010 o 20,52 proc. - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Expert Monitor.
Największy wzrost tych przychodów, o 30,35 proc. do 7,27 mld zł zanotowali nadawcy telewizyjni. Natomiast o 13,9 proc. do 1,11 mld zł zwiększyły wpływy stacje radiowe.
Cennikowe wpływy reklamowe wydawców prasowych nieznacznie spadły w pierwszym półroczu. W przypadku gazet ten spadek wyniósł 0,79 proc. do 1,14 mld zł, a w przypadku magazynów 0,55 proc. do 1,13 mld zł.
W sumie tradycyjne media zarobiły przez pierwszych sześć miesięcy roku 10,5 mld zł z tytułu wpływów reklamowych.
O sytuacji w Pakistanie w Money.pl | ||
---|---|---|
[ ( http://static1.money.pl/i/h/233/t111593.jpg ) ] (http://news.money.pl/artykul/pakistan;blokada;konwojow;nato,224,0,987360.html) | Blokują konwoje NATO. Szybko nie ustąpią To efekt amerykańskiego ataku powietrznego na dwie pakistańskie placówki wojskowe, gdzie zginęło 24 żołnierzy. | |
*TVP zarobi o 20 mln zł mniej. Dobije ją kampania wyborcza * Gdyby komitety wyborcze kandydatów na prezydenta musiały wykupić spoty reklamowe w telewizji publicznej, zapłaciłyby za nie prawie 20 milionów złotych. To jedna piąta spodziewanych w tym roku wpływów TVP z abonamentu. Dostaną je jednak za darmo. To jednak nie jedyne zmartwienie prezesa Romualda Orła - nawet bez kampanii wyborczej TVP stoi nad przepaścią finansową. | ||
[ ( http://static1.money.pl/i/h/254/t97534.jpg ) ] (http://news.money.pl/artykul/talibowie;prowadzimy;rozmowy;pokojowe;z;islamabadem,30,0,986910.html) | Talibowie negocjują. Zawieszenie broni blisko? Pakistański rząd na razie nie potwierdził informacji, czy rozmowy z bojownikami talibskimi się toczą. | |
*Mundial dał zarobić TVP 70 milionów złotych * Telewizji Polskiej dzięki transmisjom meczów z Mistrzostwa Świata udało się poprawić swoją kiepską sytuację finansową. Wpływy z reklam przekroczą 120 milionów złotych, co daje szansę na zysk sięgający 70 milionów złotych. |
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło: