Notowany na giełdzie od 2007 roku Komputronik miał w III kw. 457 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 3,7% r/r) i 55,2 mln zł zysku.
To kolejny dowód, że COVID-19 w sklepach sprzedających elektronikę to niewątpliwe był czas żniw. Nauka i praca zdalna zmusiła nas do zakupów laptopów, komputerów, monitorów, słuchawek…co potwierdza Wojciech Buczkowski, prezes zarządu marki Komputronik. Nie przeszkodziły w tym nawet zamknięte od tygodni sklepy w galeriach handlowych.
W rozmowie z money.pl prezes Buczkowski zdradza również, jakie dwa elektroniczne gadżety wciąż są najbardziej poszukiwane na rynku, czy klienci są w stanie zapłacić grube tysiące złotych za najlepsze komputery oraz to jak na ceny w sklepach wpłynie nowy podatek handlowy.
Materiał sponsorowany przez Komputronik