W Polsce działają obecnie cztery sklepy Ulla Popken. Poza Warszawą sieciówka jest obecna we Wrocławiu (CH Magnolia Park), w Gdańsku (Galeria Bałtycka) i Krakowie (Galeria Krakowska).
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ulla Popken w Warszawie. Nowy koncept sieciówki
Niemiecka sieć Ulla Popken otworzyła pierwszy sklep w Warszawie 23 maja 2024 r. Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl, butik mieści się na pierwszym piętrze centrum handlowego Wola Park i ma 225 mkw. powierzchni.
Sieciówka postanowiła uruchomić pierwszą placówkę w stolicy Polski w nowym koncepcie. Ma on w sobie łączyć "funkcjonalność z ponadczasowym skandynawskim stylem i prostotą".
W warszawskim salonie można znaleźć kolekcję Selection z ubraniami premium. Z kolei w Studiu Untold sieciówka sprzedaje produkty dla młodszych klientów. W ofercie jest także moda casualowa, sportowa i biznesowa.
Moda plus size nie tylko dla kobiet
Jednak Ulla Popken słynie przede wszystkim z mody plus size (od rozmiaru 42 wzwyż), choć w mediach społecznościowych przekonuje, że to tak naprawdę moda "true size". Poza ubraniami oferuje też akcesoria i dodatki (np. biżuterię, torebki, buty, szale i apaszki).
Poza czterema sklepami stacjonarnymi firma prowadzi też sprzedaż internetową w Polsce. W e-sklepie znajdują się także produkty dla mężczyzn. Sieciówka, podobnie jak wiele innych obecnych na naszym rynku, pozwala na odbiór zamówień internetowych w sklepach stacjonarnych.
Ulla Popken posiada łącznie 220 sklepów w ponad 30 państwach. W Polsce zadebiutowała w 2020 r. Marka należy do założonej w 1880 r. firmy Popken Fashion Group, która zarządza sklepami pod takimi szyldami jak np. Laurason i Happy Size. Zatrudnia łącznie około 2,3 tys. osób.