Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
MAGL
|

Niemiecka marka odzieżowa wchodzi do Warszawy. Otworzyła pierwszy sklep

13
Podziel się:

Niemiecka marka odzieżowa znana z ubrań plus size rusza na podbój Warszawy. W maju otworzyła pierwszy sklep w stolicy, który mieści się centrum handlowym Wola Park. Sieć postawiła na nowy koncept.

Niemiecka marka odzieżowa wchodzi do Warszawy. Otworzyła pierwszy sklep
Pierwszy butik niemieckiej firmy w Warszawie już otwarty (Getty Images)

W Polsce działają obecnie cztery sklepy Ulla Popken. Poza Warszawą sieciówka jest obecna we Wrocławiu (CH Magnolia Park), w Gdańsku (Galeria Bałtycka) i Krakowie (Galeria Krakowska).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Polak sprzedaje roboty warte miliony. Utrze nosa gigantowi? Cezary Kozanecki w Biznes Klasie

Ulla Popken w Warszawie. Nowy koncept sieciówki

Niemiecka sieć Ulla Popken otworzyła pierwszy sklep w Warszawie 23 maja 2024 r. Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl, butik mieści się na pierwszym piętrze centrum handlowego Wola Park i ma 225 mkw. powierzchni.

Sieciówka postanowiła uruchomić pierwszą placówkę w stolicy Polski w nowym koncepcie. Ma on w sobie łączyć "funkcjonalność z ponadczasowym skandynawskim stylem i prostotą".

W warszawskim salonie można znaleźć kolekcję Selection z ubraniami premium. Z kolei w Studiu Untold sieciówka sprzedaje produkty dla młodszych klientów. W ofercie jest także moda casualowa, sportowa i biznesowa.

Moda plus size nie tylko dla kobiet

Jednak Ulla Popken słynie przede wszystkim z mody plus size (od rozmiaru 42 wzwyż), choć w mediach społecznościowych przekonuje, że to tak naprawdę moda "true size". Poza ubraniami oferuje też akcesoria i dodatki (np. biżuterię, torebki, buty, szale i apaszki).

Poza czterema sklepami stacjonarnymi firma prowadzi też sprzedaż internetową w Polsce. W e-sklepie znajdują się także produkty dla mężczyzn. Sieciówka, podobnie jak wiele innych obecnych na naszym rynku, pozwala na odbiór zamówień internetowych w sklepach stacjonarnych.

Ulla Popken posiada łącznie 220 sklepów w ponad 30 państwach. W Polsce zadebiutowała w 2020 r. Marka należy do założonej w 1880 r. firmy Popken Fashion Group, która zarządza sklepami pod takimi szyldami jak np. Laurason i Happy Size. Zatrudnia łącznie około 2,3 tys. osób.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(13)
WYRÓŻNIONE
Przejmujące t...
10 miesięcy temu
Że z Poznania mam bliżej do Berlina i taniej
Joana1355
10 miesięcy temu
Ale ceny ma jak kosmosu. Chyba, ze płaci się za tuszę, bo materiału trzeba więcej...):):
Sówka
10 miesięcy temu
Chyba wam wszystkim odbilo. Ta firma od dziesięć ioleci ma sklepy w Polsce w Warszawie też był wiele lat w Promenadzie, to i nowego nie jest.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (13)
MałaUla
10 miesięcy temu
Pierwszy sklep tej sieci był w Warszawie ok. 15 lat temu, mieścił się w Promenadzie. Pracowałam w tym sklepie. Ciuchy paskudne i drogie wtedy były.
Gosc
10 miesięcy temu
Odziez jest bardzo ładna, ale bardzo droga
Ula
10 miesięcy temu
Sklep fajny,ale ceny wygórowane
Sówka
10 miesięcy temu
Chyba wam wszystkim odbilo. Ta firma od dziesięć ioleci ma sklepy w Polsce w Warszawie też był wiele lat w Promenadzie, to i nowego nie jest.
Katiusza
10 miesięcy temu
No to było do przewidzenia ,wszystkie przedsiębiorstwa Polskie plajtują, bądź są zamykane , a Niemcy zacierają łapska, Tusk się postarał ,żeby Niemcoy naszym kosztem się wzbogacili ,wyborcom Tuska życzę żeby nawet na szparagi się nie dostali.