Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
MAGL
|

Niemiecka marka odzieżowa wchodzi do Warszawy. Otworzyła pierwszy sklep

10
Podziel się:

Niemiecka marka odzieżowa znana z ubrań plus size rusza na podbój Warszawy. W maju otworzyła pierwszy sklep w stolicy, który mieści się centrum handlowym Wola Park. Sieć postawiła na nowy koncept.

Niemiecka marka odzieżowa wchodzi do Warszawy. Otworzyła pierwszy sklep
Pierwszy butik niemieckiej firmy w Warszawie już otwarty (Getty Images)

W Polsce działają obecnie cztery sklepy Ulla Popken. Poza Warszawą sieciówka jest obecna we Wrocławiu (CH Magnolia Park), w Gdańsku (Galeria Bałtycka) i Krakowie (Galeria Krakowska).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Greenpact - relacja 2 dzień

Ulla Popken w Warszawie. Nowy koncept sieciówki

Niemiecka sieć Ulla Popken otworzyła pierwszy sklep w Warszawie 23 maja 2024 r. Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl, butik mieści się na pierwszym piętrze centrum handlowego Wola Park i ma 225 mkw. powierzchni.

Sieciówka postanowiła uruchomić pierwszą placówkę w stolicy Polski w nowym koncepcie. Ma on w sobie łączyć "funkcjonalność z ponadczasowym skandynawskim stylem i prostotą".

W warszawskim salonie można znaleźć kolekcję Selection z ubraniami premium. Z kolei w Studiu Untold sieciówka sprzedaje produkty dla młodszych klientów. W ofercie jest także moda casualowa, sportowa i biznesowa.

Moda plus size nie tylko dla kobiet

Jednak Ulla Popken słynie przede wszystkim z mody plus size (od rozmiaru 42 wzwyż), choć w mediach społecznościowych przekonuje, że to tak naprawdę moda "true size". Poza ubraniami oferuje też akcesoria i dodatki (np. biżuterię, torebki, buty, szale i apaszki).

Poza czterema sklepami stacjonarnymi firma prowadzi też sprzedaż internetową w Polsce. W e-sklepie znajdują się także produkty dla mężczyzn. Sieciówka, podobnie jak wiele innych obecnych na naszym rynku, pozwala na odbiór zamówień internetowych w sklepach stacjonarnych.

Ulla Popken posiada łącznie 220 sklepów w ponad 30 państwach. W Polsce zadebiutowała w 2020 r. Marka należy do założonej w 1880 r. firmy Popken Fashion Group, która zarządza sklepami pod takimi szyldami jak np. Laurason i Happy Size. Zatrudnia łącznie około 2,3 tys. osób.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(10)
WYRÓŻNIONE
Przejmujące t...
6 miesięcy temu
Że z Poznania mam bliżej do Berlina i taniej
Joana1355
6 miesięcy temu
Ale ceny ma jak kosmosu. Chyba, ze płaci się za tuszę, bo materiału trzeba więcej...):):
Sówka
6 miesięcy temu
Chyba wam wszystkim odbilo. Ta firma od dziesięć ioleci ma sklepy w Polsce w Warszawie też był wiele lat w Promenadzie, to i nowego nie jest.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (10)
MałaUla
6 miesięcy temu
Pierwszy sklep tej sieci był w Warszawie ok. 15 lat temu, mieścił się w Promenadzie. Pracowałam w tym sklepie. Ciuchy paskudne i drogie wtedy były.
Gosc
6 miesięcy temu
Odziez jest bardzo ładna, ale bardzo droga
Ula
6 miesięcy temu
Sklep fajny,ale ceny wygórowane
Sówka
6 miesięcy temu
Chyba wam wszystkim odbilo. Ta firma od dziesięć ioleci ma sklepy w Polsce w Warszawie też był wiele lat w Promenadzie, to i nowego nie jest.
Katiusza
6 miesięcy temu
No to było do przewidzenia ,wszystkie przedsiębiorstwa Polskie plajtują, bądź są zamykane , a Niemcy zacierają łapska, Tusk się postarał ,żeby Niemcoy naszym kosztem się wzbogacili ,wyborcom Tuska życzę żeby nawet na szparagi się nie dostali.