Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. WZI
|
aktualizacja

Niskie wyniki Trójki. Prezeska PR mówi o "kampanii oszczerstw"

41
Podziel się:

Zdaniem szefowej Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej trwa obecnie "kampania oszczerstw" wobec Trójki, a stacja ma nowych słuchaczy nawet w Bangladeszu.

Niskie wyniki Trójki. Prezeska PR mówi o "kampanii oszczerstw"
Prezeska PR tlumaczy się z kryzysu w radiowej Trójce. (Facebook)

Słuchalność radiowej Trójki dramatycznie spada, co pokazały m.in. ostatnie badania Radio Track.

W ciągu minionego roku radio straciło ponad połowę słuchaczy. Udział w rynku spadł z 5,3 do 2,4 proc. To najgorszy wynik w historii badania.

Po ogłoszeniu wyniku członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun złożył kolejny wniosek o odwołanie Kamińskiej z funkcji prezeski Polskiego Radia.

Zobacz także: Marek Niedźwiecki nie wróci do Trójki. "To już jest pozamiatane"

W odpowiedzi Agnieszka Kamińska udzieliła PAP wywiadu, w którym niskie wyniki tłumaczy "metodologią badania".

- W Polsce nie prowadzi się pomiarów realnej słuchalności w oparciu np. o telemetrię i to jest problem. Jedyne tzw. badanie "słuchalności" to badanie Radio Track robione na zlecenie Komitetu Badań Radiowych (KBR) - powiedziała. - Jest to telefoniczne badanie ankietowe deklarowanej "słuchalności" stacji radiowych. Podkreślić trzeba, że KBR to porozumienie nadawców komercyjnych: Agory, RMF, Eurozet i Time. Metodologia ich badań od lat budziła wątpliwości m.in. innych nadawców, reklamodawców i domów mediowych.

Jak twierdzi Kamińska, badanie niedoszacowuje grupy odbiorców powyżej 75 roku życia i osób z mniejszych miejscowości i dlatego media publiczne wypadają w nim niekorzystnie.

Szefowa Polskiego Radia zarzuca też innym mediom "szkalowanie" Trójki i chwali się, że Polskie Radio zdobywa nowych słuchaczy na całym świecie. Jak twierdzi, uruchomione niedawno Polskie Radio Kierowców dociera do odbiorców nawet w Bangladeszu.

- Nie ulegamy kampanii oszczerstw - robimy swoje. Pomimo pandemii zrealizowaliśmy kilka ważnych projektów, a w samej Spółce wprowadzono sporo istotnych zmian - powiedziała.

Słabe wyniki Trójki to pokłosie kryzysu PR-owego, jaki za stacją ciągnie się od dłuższego czasu.

W minionym roku stacja miała czterech szefów, a od 2015 roku, jak twierdzą związani z radiem dziennikarze, wymieniono przynajmniej 35 proc. zespołu.

Od października stacja ma nową ramówkę, przygotowaną przez władze Trójki w sierpniu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(41)
WYRÓŻNIONE
jarek
4 lata temu
W Bangladeszu ma na pewno, a w Polsce już nie. Brawo Pis, wy........ć do Bangladeszu.
sat
4 lata temu
A z San Escobar ,też?
vima
4 lata temu
o czym ty kobieto bredzisz??? słuchaczy macie w Bangladeszu, nooooooo jak tak to super
NAJNOWSZE KOMENTARZE (41)
ALEKSANDER
4 lata temu
Pani Kamińska najlepiej robi radio dla osób powyżej 175 rou życia....
Ptah
4 lata temu
słucham Trójki (nowej) i jest super, rewelacyjny Kodymowski. "Stara" niestety była na maxa zmanierowana - to było jak podróż w czasie o jakieś minimum 30lat...
Przemo2
4 lata temu
Takie radio kierowców Trójki w Bangladeszu jest bardzo potrzebne. Mnóstwo ludzi z Bangladeszu do Polski jeździ samochodami więc jest dla nich niezwykle ważne jakie są tu warunki. Brać łańcuchy i zimówki czy nie.
anonim
4 lata temu
w san escobar to teraz tylko trójki słuchają
as75
4 lata temu
hahhahahah a w san eskobar nie mają ?
...
Następna strona