Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
ANA
|

Nocny pociąg z Warszawy do Berlina i Holandii. RegioJet ujawnia plany

65
Podziel się:

Czeski przewoźnik RegioJet planuje otwarcie nowej trasy kolejowej do nadmorskiej Ostendy w Belgii. Pociąg ma kursować m. in. przez Warszawę, Berlin, Hanower, Amsterdam i Brukselę.

Nocny pociąg z Warszawy do Berlina i Holandii. RegioJet ujawnia plany
Czeski przewoźnik kolejowy RegioJet planuje nowe połączenie: z Warszawy do Berlina i Holandii. (Adobe Stock)

RegioJet to prywatny czeski przewoźnik, który obsługuje trasy na terenie Czech i Europy Środkowej i Środkowo-Wschodniej.

Jak informuje "Brussels Times”, belgijski zarządca infrastruktury opublikował wniosek RegioJet o dostęp do trasy Warszawa – Ostenda.

Według portalu "Rynek Kolejowy" pociąg ma odjeżdżać z Warszawy wieczorem i tuż przed północą pojawić się w Berlinie. Następnie na trasie przewidziany jest jeszcze m. in. postój w Hanowerze, Amsterdamie, Brukseli, Gandawie, Brugii. Pociąg skończy bieg w nadmorskiej Ostendzie.

Zobacz także: Prezent na komunię. Konsola i elektryczna hulajnoga to hity sprzedaży

RegioJet chce uruchomić połączenie we współpracy z holenderską spółką European Sleeper. Przewoźnik podkreśla, że trasa jest na etapie planowania.

– RegioJet planuje otworzyć połączenia kolejowe z regionu Europy Środkowej do Amsterdamu i Brukseli w roku 2022 lub 2023. Jesteśmy na początku tej drogi i ocieniamy, które kierunki i trasy byłyby atrakcyjne dla naszych pasażerów – poinformował "Rynek Kolejowy" Aleš Ondrůj, rzecznik RegioJet.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
gospodarka
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(65)
WYRÓŻNIONE
YASAD
4 lata temu
Kilkanascie razy jezdzilem pociagiem o nazwie Kiepura. Byl wars i w miare niedrogie polaczenie do Niemiec. PKP zrezygnowalo z tego polaczenia, chociaz pociag byl zawsze pelny. No to teraz pojade czeskim, bez zalu za bufonami z PKP.
emil
4 lata temu
Dzięki ci Panie że będę mógl jak dawniej komfortowo jak kiedys pociągiem Kiepurą pojechać z Polski do Niderlandów a nie stłamszony jak śledź w puszce 18 godzin autobusem a pociágiem cały świat liczy na szyny o szybkie pociągi tylko nie u nas ktoś dostał grubo w łapę by postawić na autobusy pewnikiem firmy przewozowe podróź autobusem ma sens powiedzmy do 300 km potem to Gehenna o trucku środowiska nie wspomnę
zxcvb
4 lata temu
zniszczono PKS teraz PKP prezesi spółek też rozkradli
NAJNOWSZE KOMENTARZE (65)
Piskomuna
4 lata temu
Co ciekawe w Czechach prywatny przewoźnik notuje nie małe zyski a państwowe mają straty i są finansowane z podatków. Coś to komuś przypomina ?
Twój nick
4 lata temu
Czy pasażerami polskich "ciapągów" są w dalej głównie pracownicy PKP i ich najbliższą rodzina?🤔
Asdf
4 lata temu
Dalej budujcie tory do 120 km... Teraz to min 250 km powinny mieć główne trasy
DANIEL
4 lata temu
W Chinach to trasa na 7 godzin
Zittar
4 lata temu
To skrajnie śmieszne, podróżować 24 godziny pociągiem, gdy można pokonać tą trasę samolotem w godzinę. Nawet z odprawą całkowity czas to około 3,5 h.
...
Następna strona