Nowa marka HalfPrice na początku otworzy sklepy w galeriach Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym.
W maju otworzą się też sklepy HalfPrice w Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej. Do końca 2021 r. punktów nowej marki ma być 60. Debiut marki w internecie przewidziany jest na jesień.
W ofercie ma się znaleźć przede wszystkim odzież oraz obuwie, ale nie zabraknie też zabawek, dekoracji, kosmetyków czy dodatków do domu.
Ceny mają być niższe niż w pozostałych markach grupy takich jak CCC, eobuwie.pl czy Modivo.
- Na całym świecie koncept off-price (czyli sklepy z niższymi cenami) staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu - mówi Dariusz Miłek, przewodniczący rady Nadzorczej grupy CCC. - To dla nas ogromne przedsięwzięcie - dodaje.
Czytaj też: Sneakersy zamiast wysokich obcasów. Prezes CCC opowiada money.pl, jak pandemia zmieniła rynek obuwia
Prezes grupy Marcin Czyczerski dodaje, że w sklepach HalfPrice będzie można dostać "wysokiej jakości asortyment przy atrakcyjnych cenach".
Od dłuższego czasu firma zmniejsza liczbę sklepów pod szyldem CCC. Te, które działają, stają się natomiast często mniejsze. Jak wyjaśniają przedstawiciele grupy, "wydzielona w ramach restrukturyzacji przestrzeń handlowa CCC jest przeznaczana właśnie na HalfPrice".
- To wszystko pozwoli nam to zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a klientom dostarczyć bogatą, interesującą ofertę – mówi Karol Semik, dyrektor ekspansji Grupy CCC.
Głównym konkurentem HalfPrice będzie sieć TK Maxx, która jest obecna w Polsce od 2009 roku i ma w Polsce 47 sklepów.