Żappka przyjazna użytkownikom
Z aplikacji Żappka korzystało dotychczas ponad 10 mln użytkowników. Jej najnowsza wersja umożliwi klientom m.in. korzystanie z usług innych spółek należących do Grupy Żabka.
- Rozwój technologii to jeden z filarów długofalowej strategii Grupy Żabka. Dzięki synergii naszych marek w aplikacji Żappka użytkownicy zyskają lepszy dostęp do naszej pełnej oferty, my z kolei możemy wykorzystać potencjał płynący z całej Grupy – mówi Tomasz Suchański, Group Chief Executive Officer, President of the Management Committee.
Podczas prac nad nową wersją Żappki przeprowadzono kompleksowe badania z udziałem prawdziwych użytkowników aplikacji, a także osób, które nigdy nie miały z nią styczności. W grupie badanych znaleźli się przedstawiciele różnych grup wiekowych: nastolatkowie, młodzi dorośli i silversi, czyli osoby 50+. Dzięki temu nowa odsłona Żappki jest jeszcze bardziej intuicyjna i przyjazna użytkownikom.
- Chcąc pozostawać liderem wyznaczającym trendy w branży retail, zdecydowaliśmy o wyniesieniu Żappki na wyższy poziom. Spójna architektura nowej aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjna i przez to przyjazna użytkownikom. Wraz z naszymi partnerami – wewnątrz Grupy Żabka i poza nią – stworzyliśmy ekosystem wspólnych korzyści dla użytkowników, a oni – jeszcze większą dostępność ciekawych ofert. Dziś oddajemy aplikację, która jest efektem wielomiesięcznych prac naszych zespołów, jednak nieustająco będziemy dodawać kolejne funkcje, tak by Żappka stała się towarzyszką naszych klientów podczas całych dni wypełnionych różnorodnymi aktywnościami – komentuje Wojciech Krok, Managing Director, Żabka Future.
Lepsza nawigacja i jeszcze więcej możliwości
Do najważniejszych zmian, które wprowadzi nowa aktualizacja, należą: podział oferty Żabki oraz menu, w którym użytkownicy znajdą m.in. produkty Prosto z Pieca; podział sekcji Wszystko za żappsy – odtąd oferta sklepów Żabka oraz spółek należących do Grupy Żabka i partnerów będzie widoczna osobno; sekcje dedykowane cateringom dietetycznym; osobna sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą.
Użytkownicy otrzymają również nowe możliwości wykorzystania żappsów. Odtąd będzie można je przeznaczyć np. na usługi oferowane przez partnerów Żabki, takich jak Allegro, Multikino, Lime czy Traficar. Klienci zyskają też nowe opcje płatności za pośrednictwem Apple Pay i Google Pay.
Wprowadzeniu nowej wersji Żappki na rynek towarzyszy kampania marketingowa promująca różne sposoby wykorzystania żappsów z udziałem lubianych influencerów: Przemka Pro, Czvjnika i Moniki Kociołek.
Nowa Żappka będzie udostępniana użytkownikom stopniowo. Więcej szczegółów na temat zapowiadanych zmian można poznać w dotychczasowej wersji aplikacji.
Płatna współpraca z Grupą Żabka