Kancelaria Prezesa Rady Ministrów planuje kampanię, w której promowany ma być nowy program i aktualne działania rządu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. I jak dodaje, reklama ma ponadto "poinformować potencjalnych beneficjentów o korzyściach przysługujących im z tych uprawnień".
O jakie uprawnienia chodzi? Można się domyślać, że będzie to kampania skierowana do rodziców pobierających 500+, emerytów i rencistów pobierających "trzynastki" czy młodych pracowników do 26 roku życia. To oni są głównymi beneficjentami "Nowej Piątki". Ta zakłada jeszcze przywrócenie lokalnych połączeń autobusowych oraz ulgi dla pracowników.
Kampania reklamująca rząd PiS za publiczne pieniądze ma być zrealizowana do 29 czerwca. Ma obejmować emisję całostronicowych reklam w dwóch dziennikach ogólnopolskich o miesięcznej sprzedaży ogółem powyżej 100 tys. egzemplarzy.
Tytuły będą wyłonione na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) za styczeń tego roku. Kancelaria Premiera ogłosiła przetarg i szuka w ten sposób agencji, która wykupi powierzchnie reklamowe w dwóch ogólnopolskich dziennikach.
W obu dziennikach ma pojawić się do pięciu reklam, które zajmą całą stronę. W tym minimum trzy reklamy mają być umieszczone na trzeciej stronie dziennika. Reklamy będą też publikowane w dniach tygodnia o najwyższej sprzedaży danego tytułu.
Firma, która zostanie wyłoniona w przetargu, ma też zagwarantować KPRM, że w dniu publikacji na sąsiadujących stronach nie będą publikowane treści "o charakterze sensacyjnym lub deprecjonującym KPRM, lub o tematyce zawartej w jej reklamach" - czytamy w informacji portalu.
Oferty od zainteresowanych agencji czy wydawców mogą spływać do KPRM do 1 kwietnia, po wpłacie 18 tys. zł wadium.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl