Z duchem czasu
W dobie popularyzacji programów lojalnościowych Totalizator Sportowy nie pozostaje w tyle. Wprowadzenie opcji zbierania punktów przyznawanych za uczestnictwo w grze było dla spółki o tak rozwiniętej działalności tylko kwestią czasu, a wdrożenie WinTo! to kolejne potwierdzenie elementów strategii Totalizatora Sportowego stawiających klienta w centrum uwagi. Współczesny klient oczekuje bowiem nagród – nie tylko wygranych zdobywanych w grach LOTTO (w portfolio marki znajduje się m.in. znane Lotto, oferujący wysokie wygrane Eurojackpot, dynamiczne gry monitorowe jak Szybkie 600 lub Keno czy ultrainteraktywne loterie online znane jako Gierki). Klienci chcą być nagradzani za przywiązanie do marki, lojalność i regularność, a jednocześnie pragną czuć się częścią wyjątkowej społeczności. Odpowiedzią na te potrzeby jest właśnie WinTo!
Na czym polega WinTo! dla graczy LOTTO?
Program lojalnościowy WinTo! opiera się w całości na aplikacji mobilnej LOTTO. Zarejestrowani gracze mogą dołączyć do programu jednym kliknięciem, zaś nowe osoby – po przejściu łatwego procesu rejestracji. Punkty za produkty LOTTO zakupione na stronie lotto.pl lub w aplikacji naliczają się automatycznie za każdą transakcję. Gracze mogą również zdobywać dodatkowe punkty za specjalne zadania dostępne w aplikacji, przechodząc na kolejne poziomy zaangażowania i odkrywając nowe nagrody oraz zadania. Program bazuje na dobrze znanych polskim graczom mechanizmach, oferując nagrody, które odpowiadają ich potrzebom, m.in. vouchery do sieci handlowych, bilety do kina lub na inne wydarzenia, doładowania serwisów streamingowych, a także vouchery na zakłady gier liczbowych (do odbioru w punktach LOTTO) czy zasilenia konta gracza LOTTO online.
WinTo! i co dalej?
Wdrożenie programu lojalnościowego to efekt zmian, jakie firma przeszła w ostatnich latach. Stawiając na rozwój technologiczny i na dobre zaznaczając swoją obecność w kanale interaktywnym, Totalizator Sportowy otworzył sobie drzwi do budowania relacji z klientami na zupełnie nowym poziomie. Jak przekłada się to na relacje z graczami?
– Chcemy zachęcić klientów do głębszego poznawania gier LOTTO i towarzyszących im promocji. Wprowadzamy rozwiązanie, które przyniesie graczom dodatkowe korzyści, a dla firmy będzie kolejnym krokiem łączącym świat retailu ze światem gry online – wyjaśnia Maciej Kasprzak, Dyrektor Generalny, Linia Biznesowa Online, Totalizator Sportowy.
Wszystko wskazuje na to, że Totalizator Sportowy będzie stawiał na dalszy rozwój WinTo! i uatrakcyjniał ofertę kierowaną do swoich graczy we wszystkich kanałach. Programy lojalnościowe dają możliwość budowania relacji z klientami na coraz wyższym poziomie, jednocześnie pozwalając na lepsze zrozumienie potrzeb i zachowań konsumenckich, co z pewnością przełoży się na wzrost satysfakcji graczy LOTTO.
Materiał sponsorowany przez Impact