Zmieniają się opłaty za nadanie przesyłki za pomocą paczkomatu InPost.
Od marca osoby wysyłające paczkę o gabarycie A, mającą wymiary 8x38c64 cm zapłacą 14,13 zł. W przypadku większych przesyłek o gabarycie B (19x38x64 cm) trzeba będzie zapłacić 16,03 zł. Najdroższa będzie wysyłka przesyłek w gabarycie C (41×38×64 cm). Od marca będzie to koszt 20,43 zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
InPost rozbudowuje sieć paczkomatów Europie
InPost rozbudował swoją sieć w Hiszpanii i Portugalii do ponad 12 000 punktów Out of Home, a we Francji liczba urządzeń Paczkomat przekroczyła 7 tys. - poinformowała spółka.
"Obecnie posiadamy największą, niezależną sieć własnych punktów OOH na Półwyspie i nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes InPostu Rafał Brzoska.
InPost Group zainwestuje w Wielkiej Brytanii prawie 600 mln funtów do 2029 roku, zwiększając łączną wartość inwestycji do 1 mld funtów. Spółka rozbuduje sieć maszyn i zwiększy infrastrukturę logistyczną.
Na koniec 2024 r. grupa posiadała ponad 82 000 punktów dostawy OOH w Europie, w tym prawie 47.000 urządzeń Paczkomat i 35.000 punktów PUDO w dziewięciu krajach (Belgia, Francja, Włochy, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Hiszpania i Wielka Brytania).
InPost myśli o ekspansji na kolejne rynki. Właściciel firmy, miliarder Rafał Brzoska rozważa wejście także na rynek amerykański. - Stany Zjednoczone to idealny rynek dla podmiotów takich jak InPost– powiedział Bloombergowi Brzoska.