Palikot znany jest ze swoich projektów w branży alkoholowej. - Polacy nie mają sobie równych, jeśli chodzi o kreatywność. Wciąż na rynku mamy ogromny, niewykorzystany potencjał, który chciałbym pobudzić poprzez pokazanie, jak zbudowaliśmy takie marki, jak Wyjebongo, piwo BUH czy wódka wyBUHowa. Robię to razem z moimi wieloletnimi partnerami biznesowymi, strategami i menedżerami marketingu, którzy zjedli zęby na tworzeniu produktów, jakie kochają konsumenci - mówi przedsiębiorca, którego cytuje portal Wiadomości Handlowe.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Janusz Marketingu". Nowy projekt Janusza Palikota
Jak czytamy, projekt "Janusz Marketingu" ma wzmocnić polski biznes poprzez stworzenie platformy do wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami. "Janusz Palikot chce przyciągnąć ambitnych ludzi z rynku po to, by z wykorzystaniem twardych danych i wiedzy praktyków biznesu, pracować nad wzrostem wartości intelektualnej w projektach" - piszą Wiadomości Handlowe.
W ramach projektu powstanie też Destylarnia Biznesu, której członkowie będą mogli wykorzystać nabytą wiedzę przy realizacji swoich projektów. Wszystko po to, aby otrzymali uwagi jeszcze przed weryfikacją ich przez rynek.