Jakie to Marki Franczyzowe, które mają wpływ?
Marki Franczyzowe, które mają wpływ, czyli 'Franchise Brands with Impact', to Marki skupione na Człowieku – Franczyzobiorcy, które ciągle inspirują swoich Franczyzobiorców nowymi rozwiązaniami organizacyjnymi, technologicznymi, zarządczymi, aby w ten sposób pomagać im prowadzić dobry biznes na licencji, w otoczeniu, które się zmienia. – Te inspirujące Marki Franczyzowe budują impactowe programy rozwojowe i społeczne, ale też stale dostarczają nowe rozwiązania i narzędzia wzrostu swoim Franczyzobiorcom, aby zwiększać dla nich wartość z uczestnictwa w sieci i pomagać realizować cele wzrostu i rentowności. - Realizują Impact Franchising, odpowiedzialny franchising. To właśnie z takimi Markami łatwiej i bezpieczniej zarobić w sieci. Gdy jesteś Franczyzodawcą, rozwijaj Impact Franchising, odpowiedzialny #franchising.
Gdy jesteś Kandydatem na Franczyzobiorcę i szukasz biznesu na licencji, stawiaj na Impact Franchising. - Przygotuj się, aby umieć ocenić i wybrać dobrą systemową Organizację, która wyposaży Cię w narzędzia wzrostu. Z takimi Markami będzie Ci łatwiej i bezpieczniej zarabiać w sieci.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Plebiscyt "Franchise Brands with Impact! Marki, które mają wpływ!
"Plebiscytem "Franchise Brands with Impact! Marki, które mają wpływ!" chcemy pokazywać dobre Marki Franczyzowe, z którymi warto się wiązać, gdy jako Kandydat na Franczyzobiorcę szukasz biznesu na licencji, bo ich rozwiązania organizacyjne, zarządcze, technologiczne będą miały wpływ na Twój biznes i znaczenie dla powodzenia we franczyzie. I to właśnie z nimi łatwiej i bezpieczniej zarobisz w sieci.
Misją Plebiscytu jest jakościowa zmiana na rynku franczyzy. – Naszym celem jest stymulowanie odpowiedzialnego franchisingu, opartego na budowaniu systemowych i powielalnych Organizacji Franczyzowych, które konkurują tzw. Innowacją Franczyzy i pamiętają, że franczyza jest przede wszystkim o Ludziach.
W Plebiscycie wyodrębniamy 4 główne kategorie, w zakresie których Marki Franczyzowe mogą budować i wyrażać swój wpływ i zaangażowanie we franczyzie, a które stanowią Fundament Impact Franchisingu: Człowiek w Centrum Franczyzy, Technologia Wpływu we Franczyzie, Organizacja Franczyzowa Jutra, Zaangażowana Marka Franczyzowa. Więcej o kategoriach Plebiscytu i zgłoszenia na https://ingoodstrategy.com/plebiscyt/
Zgłoszenia w Plebiscycie będą oceniać reprezentanci Marek Franczyzowych, przedstawiciele Dostawców Rozwiązań dla Marek Franczyzowych oraz Interesariusze Ekosystemu Franczyzy:
Robert Rękas
Prezes Zarządu Lewiatan Holding S.A.
Katarzyna Jędrek-Giza
Senior Impact Manager McDonald’s Polska
Wojciech Wieroński
Członek Zarządu, CFO 4F OTCF
Agnieszka Servaas
Współwłaścicielka VIVE Group, Prezeska Fundacji Play Sustain
Damian Ragan
Wiceprezes Zarządu Credit Agricole Bank Polska
Jarosław Sokolnicki
Head of Microsoft Technology Center
Ewa Wysocka
CEO Tribe47
Prof. Eryk Głodziński
Prodziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej
Michał Górski
CEO Schwitzke Górski
Szymon Mordasiewicz
Managing Director GFK
Jacek Santorski
Członek zarządu, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa, Psycholog społeczny i biznesu
Agnieszka Rozwadowska
CEO Carbon Footprint Foundation Grupa Columbus Energy S.A
Tomasz Snażyk
CEO Startup Poland
Mikołaj Pawlak
Food and Coffee Business Expert
Dorota Rymaszewska
Founder & CEO hiPets
Przemek Pohrybieniuk
ImpactAngels.PL
Zwycięzców ogłosimy podczas Konferencja & Workshop Franczyza 2.0, 9 października w Warszawie w Cambridge Innovation Center
Rozmowy o Impact Franchisingu
💙 Dołączajcie do 'Rozmowy o Impact Franchisingu' - odpowiedzialnym franchisingu, który ma wpływ. - teraz webinarium z Członkami Jury Plebiscytu "Marki, które mają Wpływ". Chcemy dalej poinspirować, aby kolejne Marki Franczyzowe i Dostawcy Rozwiązań dla Marek Franczyzowych zgłaszały swoje programy i rozwiązania w Plebiscycie i pokazywały przez to swoje przewagi konkurencyjne.
W tym odcinku w Studio Franczyza 2.0 odpowiemy na pytanie: Co to znaczy impact i zaangażowanie we franczyzie? I dlaczego to jest ważne? O tym nasze webinarium.
Gośćmi Webinarium są przedstawiciele Jury Plebiscytu: Damian Ragan, VP Credit Agricole Bank Polska, Michał Górski, CEO Schwitzke Górski, Przemek Pohrybieniuk, ImpactAngels.PL, Jarosław Sokolnicki, Head of Microsoft Innovation Centre oraz Jacek Santorski, Psycholog Społeczny & Biznesu, Akademia Psychologii Przywództwa Values.
Materiał sponsorowany przez I’GS In Good Strategy