Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Partnerem jest OEX24

OEX24 wspiera producentów w budowaniu sprzedaży online na rynku chińskim

Podziel się:

OEX24.com to platforma eCommerce B2B, która wspiera producentów i dystrybutorów w digitalizacji kanałów sprzedaży. Umożliwia i ułatwia sprzedaż, zapewniając dostęp do klientów na wybranych rynkach.

OEX24 wspiera producentów w budowaniu sprzedaży online na rynku chińskim
OEX24 wspiera producentów w budowaniu sprzedaży online na rynku chińskim (Pixabay)

- Wobec dynamicznie rosnącej roli eCommerce nie tylko w obszarze B2C, ale również w segmencie B2B rośnie znaczenie marketplace’ów. Chcemy wykorzystać ich potencjał i możliwości rozwoju sprzedaży na rynkach zagranicznych, dlatego wspólnie z naszym partnerem VMIX uruchomiliśmy OEX24.cn, dedykowaną rynkowi chińskiemu platformę w ramach OEX24.com. VMIX, to polsko-chińska firma, która wprowadza polskie marki na rynki Dalekiego Wschodu. Dzięki platformie możliwe było zaprezentowanie polskich producentów na China International Import Expo – największym wydarzeniu targowym w Chinach - powiedziała Magdalena Jabłońska, Prezes Zarządu OEX24.com.

Chiny według prognoz rok 2020 zakończą z pozytywnym wzrostem gospodarczym. Przewidywania na kolejny rok to wzrost na poziomie około 7-8-proc. Innym, bardzo ważnym aspektem, który przyciąga producentów do Chin jest ogromna siła nabywcza społeczeństwa i rosnąca klasa średnia. Prognozuje się, że w najbliższej przyszłości Chiny staną się największym rynkiem detalicznym na świecie. Wiele działań Pekinu wspomagało konsumpcję, która szybko odrodziła się po pandemii. Można zauważyć, że tzw. „złoty tydzień”, przyniósł blisko 5 proc. wzrost w obszarze sprzedaży detalicznej i gastronomii w porównaniu z rokiem ubiegłym.

- Warto wykorzystać ogromny potencjał tego rynku i rosnącą popularność produktów europejskich, w tym również polskich. Bardzo dobrze rozwija się sprzedaż polskiej żywności, a także kosmetyków, co mogą wykorzystać przedsiębiorcy. Mamy do tego gotowe narzędzia, nie wymagające wielkich nakładów. Wspieramy klientów również w procesach logistycznych i formalno- prawnych, a także promocji. Partnerzy biznesowi, zanim umieszczą swój asortyment na platformie, są przez nas weryfikowani. - dodała Jabłońska

- Oferujemy nie tylko standardową usługę, ale również dedykowane rozwiązania dla naszych partnerów, takich jak VMIX, który posiada już ponad 100 odbiorców w Chinach. Nasza technologia likwiduje wiele barier zarządzania sprzedażą. Uruchomienie sprzedaży na rynku chińskim wymaga wielu przygotowań. Doskonale wie o tym nasz partner, który w Chinach prowadzi promocję polskich produktów od wielu lat. Klienci oczekują szczegółowej informacji o produkcie, popartej certyfikatami, filmami z procesu produkcji, analizą możliwości w zakresie opakowań i wielu innych danych. Platforma nie tyko niweluje barierę językową, ale również systematyzuje i zwiększa dostępność informacji w dogodnej dla klienta formie. Właściwa prezentacja asortymentu i parametrów sprzedażowych jest szczególnie ważna w czasach pandemii, kiedy zespoły sprzedażowe firm nie mogły być obecne na targach - kontynuowała Prezes Zarządu OEX24.com.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.