O zmianie polityki reklamowej Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX wspomniał na portalu Linkedin. - No to już wiem, w której stacji nie pojawią się spoty naszej kampanii radiowej... - napisał, cytowany przez wirtualnemedia.pl.
Dopytywany w komentarzach o szczegóły decyzji, wytłumaczył, że nie chce, by OLX było umieszczane "w pewnych kontekstach, które mi z biznesowego punktu widzenia nie pasują".
Marcin Sienkowski nie uważa także, by ta decyzja została odebrana jako manifest światopoglądowy serwisu. Jeden z użytkowników zwrócił uwagę, że OLX powinien być neutralny.
- Tak sobie myślę, idąc tym tropem rozumowania, czy po tym co się tam zadziało, to właśnie wybór tego konkretnego usługodawcy nie byłby odbierany jako właśnie wiązanie się "z jedną stroną" - napisał w odpowiedzi.
Szef marketingu OLX jest przekonany również, że ta decyzja nie sprawi, że reklamy platformy nie trafią do części odbiorców. Wyjaśnił, że "dopasowany target jest na szczęście w różnych miejscach".
Przypomnijmy, że zamieszanie z Listą Przebojów Trójki rozpoczęło się przed kilkoma dniami, kiedy internauci zaalarmowali, że ze strony rozgłośni zniknęły wyniki ostatniego notowania. Wygrała je piosenka Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój", która nawiązywała do faktu, że prezes PiS Jarosław Kaczyński odwiedził groby na cmentarzu w rocznicę katastrofy smoleńskiej w okresie, kiedy na terenie kraju panowały wzmożone restrykcje sanitarne.
Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska przekonywała w poniedziałek, że doszło do manipulacji, a piosenka Kazika wcale nie wygrała notowania. Zapowiedziała również audyt w Listach Przebojów z ostatnich lat.
W następstwie unieważnienia ostatniego notowania ze stacją pożegnał się szereg dziennikarzy, takich jak: Marek Niedźwiecki, Hirek Wronka, Marcin Kydryński, Wojciech Mazolewski, Agnieszka Szydłowska i Agnieszka Obszańska.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl