PKN Orlen ogłosił postępowanie na wybór producenta słodyczy. Do 29 listopada mają się zgłaszać wszyscy zainteresowani produkcją popularnych cukierków - krówek, które będą sprzedawane na stach paliw płockiego koncernu pod marką O!. Mają być pakowane w paczkach 150-gramowych - donosi PAP.
Tym samym Orlen na dobre rozkręca się z rozbudową oferty pozapaliwowej. Na początku listopada zadebiutowała na półkach sklepów w sieci PKN Orlen woda źródlana O!. W kolejnych miesiącach mają być sukcesywnie wprowadzane inne słodycze, soki oraz przekąski sygnowane tym logo.
"Ma to być marka prosta i bezproblemowa, z charakterystycznym zielonym O!, po którą łatwo sięgnąć nawet tym, którzy są zawsze w biegu" - podkreślają przedstawiciele spółki.
- Zależy nam, żeby klient wiedział, że podczas podróży zawsze będzie miał po drodze stację Orlen, na której dostanie nie tylko paliwo, kawę czy hot doga, ale także inne niezbędne produkty. I co ważne, produkty te będzie identyfikował z Orlenem i mając do wyboru kilka marek danego produktu sięgnie właśnie po tę oznaczoną logiem O! - tłumaczy Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.
Produkty marki O! poprzedził koncept O!Shop-u, czyli sklepów należących do Orlenu i stawianych przy jego stacjach. O testach nowych sklepów pisaliśmy rok temu, gdy spółka kończyła współpracę z Delikatesami Centrum. Wtedy było 5 O!Shop-ów. Teraz jest ich blisko 130, a ma być zdecydowanie więcej. W całej Polsce Orlen prowadzi blisko 1300 sklepów na stacjach.