Dzięki współpracy niebawem na sklepowych półkach pojawią się produkty Oshee sygnowane logotypem LaLiga.
Świat piłki nożnej jest dla nas bardzo ważny. Po wygaśnięciu kontraktu z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w zeszłym roku zależało nam, aby kolejne partnerstwo równie mocno zaznaczyło naszą obecność wśród fanów sportu. Uważamy, że nawiązanie współpracy z ligą, której rozgrywki docierają do ponad 2,5 miliarda osób na świecie to odpowiedni kierunek w dalszym rozwoju marki Oshee - powiedział Tadeusz Czarniecki z Oshee.
W ten sposób marka może skorzystać z przejścia Roberta Lewandowskiego z Bayernu Monachium do Katalonii.
Oshee w lidze hiszpańskiej
Oficjalne partnerstwo z ligą, która jest transmitowana w ponad 180 krajach to kolejne działania marki w obszarze marketingu sportowego. Wcześniej Oshee współpracowało z Realem Madryt i Borussią Dortmund oraz Robertem i Anną Lewandowskimi czy Krzysztofem Piątkiem.
Partnerstwo zostanie ogłoszone oficjalnie 19 marca, podczas El Clasico, czyli najważniejszego i jednego z najważniejszych meczów piłkarskich na świecie. Chodzi o starcie FC Barcelony z Realem Madryt na Spotify Camp Nou.
Iga Świątek i Oshee
Oshee niedawno związało się umową z Igą Świątek. Jak podała tenisistka, klienci zobaczą w sklepach izotoniki czy napoje witaminowe Oshee z jej wizerunkiem. "Planujemy też linię moich własnych produktów, więc stay tuned! Co cenię szczególnie, Oshee nawiązało współpracę także z całym moim teamem - Tomaszem, Maciejem i Darią. Bardzo się cieszę na to, co wspólnie zaplanowaliśmy", przekazała Świątek.
Jak przekazuje sama marka - produkty Oshee można znaleźć w 55 krajach na sześciu kontynentach.