Najdroższym produktem w ofercie e-sklepu InPostu jest paczkokurtka za 249 zł. Najtańszy natomiast jest zestaw 10 sztuk foliopaków, który kosztuje 3,60 zł. W sklepie można też nabyć paczkomat z klocków oraz m.in. plecak, parasol, lunchbox, powerbank, ręcznik czy skarpety.
Klienci mogą liczyć na darmową dostawę w przypadku zamówień, których kwota jest wyższa niż 40 zł. Poniżej tego pułapu dostawa do paczkomatu kosztuje 5 zł, a za pośrednictwem kuriera InPost - 10 zł.
Nowy cennik InPostu
Przypomnijmy, od 1 marca wzrosną ceny usług InPostu. Zmiany dotyczą zarówno klientów biznesowych spółki, jak i detalicznych.
Zgodnie z komunikatem firmy usługa Paczkomat 24/7 dla klienta biznesowego będzie kosztować: 12,13 zł (gabaryt A), 13,76 zł (gabaryt B) i 17,53 zł (gabaryt C). Poprzedni cennik, obowiązujący od 1 maja 2022 r., zakładał, że usługa kosztowała odpowiednio: 10,19 zł, 11,56 zł i 14,73 zł. Natomiast koszt usługi Manager Paczek dla klienta detalicznego wynosić będzie: 16,99 zł (gabaryt A), 18,99 zł (gabaryt B) i 20,99 zł (gabaryt C). Wcześniej cena tej usługi wynosiła odpowiednio: 14,69 zł, 15,69 zł i 17,39 zł.
Według informacji przekazanych przez spółkę Grupa InPost dostarczyła w 2022 r. 744,9 miliona przesyłek. To aż o 44 proc. więcej niż rok wcześniej. W Polsce, czyli na głównym dla firmy rynku, wolumen przesyłek wyniósł 508,4 miliona paczek, co stanowi wzrostem 20 proc. rok do roku. Na rynkach międzynarodowych wolumen wyniósł 236,5 miliona sztuk (wzrost o 153 proc. w porównaniu z rokiem wcześniej).