O tym, że Patrycja Kotecka będzie teraz w zarządzie Link4, poinformowała rada nadzorcza spółki.
– To wzmocnienie kompetencji marketingowych w teamie zarządzającym – mówi przewodniczący RN, Bartłomiej Litwińczuk.
Kotecka do tej pory kierowała pionem marketingu. Spółka podkreśla w komunikacie, że na prośbę nowo powołanej członkini zarządu, jej wynagrodzenie pomimo awansu pozostanie bez zmian. W zarządzie Link4 pracowały do tej pory prezes Agnieszka Wrońska i Katarzyna Wojdyła, kierują one firmą od 2016 roku.
Patrycja Kotecka to była dziennikarka, karierę zaczynała w nieistniejącym już Życiu Warszawy. Bezpośrednio przed zatrudnieniem w Link4 (w marcu 2016 roku została dyrektorem ds. marketingu tej firmy) pracowała dla prawicowych mediów powiązanych finansowo z systemem SKOK-ów. Od 2009 roku związana była z firmą Apella, spółką-córką firmy Media SKOK odpowiedzialnej na obsługę marketingową Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych.
Wcześniej pracowała także w TVP - w 2007 roku Patrycja Kotecka została wyznaczona do koordynowania projektu TVP Info, gdzie odpowiedzialna była za przygotowywanie ramówki kanału. Niedługo po tym awansowano ją na wiceszefową Agencji Informacji TVP. Ze stanowiska zwolniona dwa lata później, za nowego prezesa TVP, Rafała Farfała.
W 2011 roku Patrycja Kotecka poślubiła Zbigniewa Ziobrę. Para ma dwóch synów: Jana Jerzego i Andrzeja.
Link4 podkreśla w komunikacie, że zespół Koteckiej został wielokrotnie uhonorowany prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe.
- Pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów o ponad pół miliona, a przypis składki wzrósł z 460 mln do ponad 1 mld zł - czytamy w dokumencie przeznaczonym dla mediów.
Link4 podkreśla w komunikacie, że "Pion Marketingu korzysta z najlepszych narzędzi i kanałów przekazu: Google’a oraz portali 360 st., kładzie nacisk na Mobile First, ale sięga w swych rozwiązaniach w przyszłość, przygotowując i wdrażając innowacje dla spersonalizowanych kampanii marketingowych w internecie w oparciu o modele behawioralne i Big Data".
Nowa członkini Zarządu LINK4 ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Jest też absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl