Pepco otworzyło setny sklep we Włoszech, do końca roku grupa planuje rozpocząć działalność w Portugalii oraz Bośni i Hercegowinie - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
"Grupa Pepco planuje otworzyć, w ujęciu netto, przynajmniej 550 nowych sklepów w roku fiskalnym 2023, głównie pod marką Pepco. Stale rozwija także obecność swojej drugiej marki Dealz, przede wszystkim w Polsce" - napisano w komunikacie prasowym.
Pepco ma już ponad 3.000 sklepów od Estonii na północy Europy, po Włochy na południu i od Hiszpanii na zachodzie po Bułgarię we wschodniej Europie.
Firma powstała pod koniec 1999 roku w Polsce jako oddział brytyjskiego Brown&Jackson. Jednak po zmianach kapitałowych w ramach holdingu, w 2004 roku spółka została przejęta przez firmę Pepkor z siedzibą w Południowej Afryce.
Wówczas zmieniono logo oraz nazwę firmy na znane dziś dobrze w Polsce - Pepco. Obecnie firma wchodzi w skład Pepco Group, notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.