Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Natalia Kurpiewska
Natalia Kurpiewska
|

Poczta Kwiatowa zawiodła. Kwiaty nie dotarły na Dzień Matki, klienci oburzeni

124
Podziel się:

To miało być ich święto. Niestety w Dzień Matki nie wszystkie adresatki otrzymały prezenty. Okazuje się, że część klientów, która zdecydowała się skorzystać z usług Poczty Kwiatowej, by za jej pośrednictwem złożyć życzenia mamom, wyszła na zapominalskich. Klienci chcą wyjaśnień, bo firma nie dostarczyła zamówionych bukietów. Infolinia jednak milczy.

Poczta Kwiatowa zawiodła. Kwiaty nie dotarły na Dzień Matki, klienci oburzeni
Poczta Kwiatowa zawiodła. Kwiaty nie dotarły na Dzień Matki (Adobe Stock, Facebook)

"Doręczamy kwiaty w dniu zamówienia!" - tak Poczta Kwiatowa zachęca do skorzystania z dostawy bukietów pod wskazany adres. Jak jednak słyszymy od klientów - pieniądze przepadły, kwiatów nie ma.

- Czuję się oszukana. Z Pocztą Kwiatową nie da się skontaktować, bo nikt nie odbiera. To jest przykre również dla córki, której mama nie otrzymała kwiatów - mówi nam Ania. Cały czas czeka, aż firma dostarczy jej zamówienie.

Ania złożyła zamówienie za pośrednictwem Poczty Kwiatowej na kwotę 154 zł. W cenę wliczona jest specjalna usługa - dostawa kwiatów jeszcze tego samego dnia. Koszt? 22 zł. Przesyłka miała trafić do jej mamy 26 maja. Cały czas jednak się nie pojawiła.

- Jak co roku, zamówiłem kwiaty dla mamy. Zamówienie zostało poprawnie opłacone, kosztowało ponad 200 zł. Termin planowanej dostawy to 26 maja, pomiędzy 9:00-22:00. Mama specjalnie czekała cały dzień w domu, ale zamówienie nie dotarło - słyszmy z kolei od Mateusza.

Zobacz także: Domy do 70 mkw. bez pozwolenia to zachęta do stawiania domów modułowych. "Chcemy promować nowoczesne budownictwo"

Internauta podzielił się z nami e-mailami, które otrzymał od Poczty Kwiatowej. To nie pierwszy raz, gdy skorzystał z jej usług. Po raz pierwszy jednak przesyłka nie została dostarczona.

- Kontaktowałem się z Pocztą Kwiatową za pomocą formularza online, mailowo, za pośrednictwem wiadomości na Instagramie i komentarzy na Facebooku. Nigdzie nie otrzymałem odpowiedzi - tłumaczy Mateusz.

Komentarz pojawia się i znika

Media społecznościowe Poczty Kwiatowej zalała fala niepochlebnych komentarzy. Niezadowoleni klienci zwracają uwagę, że zamówienie nie trafiło w wybranym dniu do adresatów. Pieniądze jednak zniknęły z konta.

Co ciekawe, komentarze znikają niemal równie szybko, co się pojawiają. Przyjrzeliśmy się wpisom pod najnowszym postem Poczty Kwiatowej i większość niepochlebnych opinii po kilku minutach została usunięta.

Z mediów społecznościowych zniknął m.in. komentarz Witolda. Zamówienie złożył rano, w Dzień Matki. Poczta Kwiatowa zapewniała, że bukiet doręczy jeszcze tego samego dnia, co przekonało naszego rozmówcę do skorzystania z jej usług. Jest już dzień po terminie, a jego przesyłka za 170 zł nie dotarła do adresata.

- Godzinę temu otrzymałem wiadomość, że przesyłka została dostarczona. Oczywiście nie została. Napisałem dwie reklamacje i próbowałem się dodzwonić do nich, ale konsultanci są niedostępni - słyszymy od Witolda.

Nie jest to pierwszy raz, kiedy Poczta Kwiatowa ma problem z dostarczaniem bukietów pod drzwi. Podobną sprawę opisywaliśmy dwa lata temu. Schemat był wręcz identyczny - pieniądze pobrano z konta, kwiatów nie dostarczono, a negatywne komentarze znikały z mediów społecznościowych.

Poczta Kwiatowa umywa ręce

- Schowali głowę w piasek. Zero odzewu, zero jakichkolwiek przeprosin, klient nie otrzymał żadnej informacji o swoim niedostarczonym zamówieniu - dodaje Ania.

Jak zauważają internauci, Poczta Kwiatowa pozostaje nieuchwytna. Zadzwoniliśmy na infolinię, niestety uprzejmy głos w słuchawce przekazał nam, że "ze względu na duży ruch, kontakt z biurem ma długi czas oczekiwania". Po chwili połączenie zostało przerwane.

Jaka jest więc skala problemu? Ze względu na usuwanie komentarzy ciężko jest to oszacować. Wysłaliśmy jednak pytania na wskazany przez Pocztę adres mailowy. Na odpowiedź cały czas czekamy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(124)
WYRÓŻNIONE
MCo
4 lata temu
Poczta kwiatowa to oszuści !!!!! Z latwościa pobieraja pieniądze od ludzi a potem maja ich gdzies te pieniądze powinny byc odblokowane po realizacji tego za co sie zaplacilo. To jest dno ta firma, arogancja w kontakcie z klientami, zlodzieje!!!!!! W moim przypadku, bukiet zmienili na jakis koszyk z badziewna zawartoscia, wstyd!!!!! Wyslali to osobie z cukrzyca!!!!!! Gnojki!!! Oddajcie ludziom pieniądze !!!!!!!
BURCIA
4 lata temu
Niestety Pierwszy i Ostatni raz też skorzystałam z POCZTY Kwiatowej nigdy więcej! Bukiet za 167zł zamówiony, a dostała jakiś szajs 😡 za max 50 zł. Co prawda Mamą się ucieszyła, ale dobrze że nie wiedziała jaki miał być 😓 Następnym razem poproszę znajomych. Człowiek uczy się na błędach, a oni zaproponowali - 20% na następne zamówienie. Cóż mam nauczkę 😒
Dolnośląskie
4 lata temu
Nie tylko poczta kwiatowa. Poczta Polska również pobiera pieniądze za dostarczanie paczki do domu, a potem dzwonią do klienta, żeby sobie paczkę sam odebrał na poczcie 10 km od miejsca zamieszkania bo kurier "zachorował", a doręczyciel już wyjechał w trasę. Opisałem dzisiejszy przypadek z Bolesławca.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (124)
Magda
rok temu
Ta firma obiecuje coś, czego nie może zrealizować. Zamówiłam kwiaty na pogrzeb, miały być dostarczone tak, jak prosiłam. Niestety nie zrobili tego mimo gwarancji. Napisali, że 3 dni później mogą dostarczyć lub zwrócą mi pieniądze. Pieniędzy jeszcze nie mam, a kwiatów też nie dostarczyli. Już nigdy nie zamówię przez tę firmę.
Izabela
3 lata temu
Niestety Potwierdzam negatywne opinie. Przesyłka Kwiatowa która miała dojść w przeciągu 4 godzin idzie już trzeci dzień. Mam duże wątpliwości czy w ogóle dojdzie. Absolutnie nie polecam tej firmy.
Lydia
3 lata temu
Podobnie u mnie. Do tej pory byłam stałą klientką ale po tym jak mnie potraktowano przy ostatnim zamówieniu i składaniu reklamacji nigdy więcej tu nie zamówię oraz będę odradzać innym. Zamówiłam prezent na dzień matki składający się z biżuterii i kwiatów. Zamówienie zostało rozdzielone na dwa, biżuteria została dostarczona przed dniem matki a kwiaty 2 dni po tym święcie. Oczywiście żadnych przeprosin, po wymianie kilku maili zaproponowano mi 20 zł rekompensaty- kpina! Obsługa bardzo niemiła, zarówno na infolinii jak i w mailach. Kompletne dno!
Suza
4 lata temu
Korzystałam z usług pk na dzień matki, na dzień ojca też będę. Moje kwiaty zostały doręczone ja do nich żadnego ale nie mam
Olga
4 lata temu
U mnie co prawda kwiaty przyjechały z opóźnieniem ale najważniejsze, że dotarły. Bukiet wyglądał tak jak na stronie internetowej. Liścik również był dołączony a zamówienie nie było pomylone.
...
Następna strona