To wyniki raportu YouGov BrandIndex, przygotowanego przez agencię Inquiry. Wnioski z badania publikuje portal wiadomoscihandlowe.pl.
I jak się okazuje, najpopularniejszym miejsce na zakupy wciąż jest Biedronka. Regularnie chodzi do niej 75 proc. ankietowanych. Z kolei do Lidla - już ledwie 59 proc.
Niemiecka sieć ma jednak nieco lepszy wizerunek. Około 50 proc. jej klientów poleciłaby ten sklep swoim znajomym. W przypadku Biedronki ten wskaźnik wynosi zaledwie około 30 proc.
Obejrzyj: Maszyna do lodów z Lidla [TEST]
W kategorii hipermarketów najlepiej oceniany jest Kaufland, który poleca ok. 40 proc. klientów, z kolei wśród drogerii bezkonkurencyjny jest Rossmann. Coraz lepszy wizerunek w tej branży ma jednak również Hebe.
Sklepy sportowe? Tu najpopularniejsze są Decathlon i 4F, z kolei najlepszym marketem budowlanym według respondentów jest Castorama. W swoich kategoriach wygrywają również IKEA oraz Pepco.
Wśród sklepów z butami prym wiodą CCC i Deichmann, ale najczęściej polecane są już choćby Ryłko czy Wojas.
Badanie YouGov BrandIndex zostało przeprowadzone na przełomie maja i czerwca tego roku.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl