Myślisz Black Week, wchodzisz na Allegro. Największy rodzimy marketplace jest pierwszym wyborem Polaków podczas listopadowego święta wyprzedaży. Według najnowszego badania przeprowadzonego przez SW Research niemal połowa ankietowanych (48 proc.) wskazała na Allegro jako miejsce, gdzie najchętniej korzystają z promocji z okazji Black Friday czy Black Week. Tylko w ubiegłym roku podczas akcji Black Weeks zakupy na platformie zrobiło ponad 6,5 mln osób.
Bo festiwal listopadowych okazji pokochaliśmy już na całego. Blisko 66 proc. Polek i Polaków przyznaje, że zdarzyło im się robić zakupy w trakcie Black Weeks. Łącznie z sezonowych wyprzedaży korzysta prawie 3/4 konsumentów (73 proc.). Z niecierpliwością czekamy na start promocji, ale do samych transakcji podchodzimy raczej z chłodną głową. Większość konsumentów trzyma się wcześniej przygotowanej listy produktów, a obniżone ceny starają się najpierw sprawdzić.
Jak pokazuje badanie Danae dla Allegro, polscy klienci doceniają informację o najniższej cenie z ostatnich 30 dni – 69 proc. ankietowanych sprawdza, ile dany produkt kosztował przed promocją. Częściej robią to kobiety (75 proc.) niż mężczyźni (63 proc.). Klienci podkreślają, że takie rozwiązanie pozwala im poczuć się pewniej podczas zakupów (64 proc. wskazań respondentów). Ale to niejedyna korzyść wynikająca z transparentnej komunikacji rabatów. Dla 59 proc. badanych to też sposób na lepsze planowanie wydatków. Trzech na czterech (71%) konsumentów deklaruje, że dzięki oznaczeniu najniższej ceny z ostatnich 30 dni przed obniżką łatwiej jest im porównywać dostępne promocje.
Najlepsze marki tańsze nawet o 50 proc.
A co najchętniej kupujemy przy okazji Black Week? Zakupowe wybory Polaków od lat w tej kwestii pozostają praktycznie niezmienne. W tym roku ponownie króluje zainteresowanie odzieżą i obuwiem – na promocyjne ceny w tej kategorii w listopadzie liczy prawie połowa klientów spośród osób planujących zakupy na wyprzedażach (45 proc.). Na drugim miejscu znalazły się kosmetyki i perfumy (33 proc.), a podium zamyka elektronika oraz sprzęt AGD/RTV, gdzie niższych cen oczekuje niemal co trzeci konsument.
Na Allegro każdego dnia zakupowego festiwalu użytkownicy mogą znaleźć tysiące produktów w atrakcyjnych cenach. Black Weeks na platformie trwają już od początku listopada, ale najlepsze okazje dopiero czekają na klientów. Od poniedziałku 18 listopada aż do finału akcji 2 grudnia (Cyber Monday) użytkownicy będą mogli upolować produkty topowych marek tańsze nawet o połowę.
W niższych cenach będzie można znaleźć na Allegro produkty takich marek jak m.in. Nintendo, Acer, HP, Lenovo, Marshall (elektronika) oraz Tefal, Bosch, Dyson, Gerlach i Zwieger (sprzęt AGD i wyposażenie domu). Nie brakuje też ofert z kategorii moda i kosmetyki, w tym rabatów na produkty takich marek jak: Adidas, Puma, Wrangler, Calvin Klein czy La Roche-Posay.
Sprawdź wybrane promocje startujące 18 listopada:
Darmowe, szybkie i bezpieczne dostawy
Listopadowy festiwal zakupów na Allegro to nie tylko najlepsze rabaty, ale też wiele innych benefitów dla klientów i szereg dodatkowych akcji promocyjnych. Te tradycyjnie już czekają na użytkowników programu lojalnościowego Allegro Smart! Jego subskrybenci do końca trwania Black Weeks będą mogli korzystać z obniżonej wartości zamówienia, która gwarantuje bezpłatną dostawę do automatu paczkowego lub punktu odbioru. Do 2 grudnia, aby nie płacić za przesyłkę, wystarczy zrobić zakupy za 30 zł (standardowa cena to 45 zł). Oczywiście abonenci Smart! mogą też korzystać z bezpłatnych dostaw kurierem przy zakupach za min. 65 zł.
Specjalna oferta czeka też na nowych subskrybentów oraz użytkowników, którzy zdecydują się przedłużyć swój pakiet. Bezpłatna wersja testowa Allegro Smart! zapewnia teraz aż 8 darmowych dostaw do wykorzystania przez 8 kolejnych miesięcy, a roczny pakiet bez limitów dostaw i zwrotów z okazji Black Weeks kosztuje 39,90 zł, czyli o 20 zł mniej niż w regularnej cenie. Co ważne, promocja ta dotyczy zarówno nowych użytkowników, jak i osób przedłużających aktywną subskrypcję.
Warto podkreślić, że mimo najgorętszego zakupowego czasu w roku, a co za tym idzie – ogromnej liczby nadawanych przez sprzedawców paczek, użytkownicy Allegro nie muszą się martwić o swoje zamówienia. Aby jeszcze wygodniej kontrolować wszystkie przesyłki, mogą skorzystać z programu Allegro Delivery, który oferuje szybkie dostawy do ponad 18 tys. automatów i punktów odbioru: Allegro One Box, Allegro One Punkt i ORLEN Paczka, a także dostaw na adres z One Kurier by Allegro. Program zapewnia opiekę Allegro na każdym etapie od nadania po odbiór paczki, oferując wsparcie zespołu obsługi klienta, wygodny proces zwrotów oraz rozpatrywanie reklamacji logistycznych w ciągu 7 dni, bez zbędnych formalności. Z Allegro Delivery klienci znajdą w aplikacji informacje o statusach wszystkich zamówień, uzyskają pomoc, a także zdalnie otworzą skrytkę w automacie paczkowym.
Trwają Black Weeks na Allegro! Nie przegap najlepszych promocji. Wszystkie oferty znajdziesz tutaj.
Płatna współpraca z Allegro