Agnieszka Chłoń-Domińczak oraz Radosław Mleczko zostali powołani przez premiera na stanowiska wiceministrów pracy i polityki społecznej.
Agnieszka Chłoń-Domińczak kieruje Departamentem Analiz i Prognoz Ekonomicznych w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Pełniła już funkcję wiceministra pracy w latach 2004-2005. Ukończyła z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową na kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne. Obroniła pracę doktorancką w Kolegium Analiz Ekonomicznych w SGH. Pracowała m.in. w Biurze Pełnomocnika Rządu ds. Reformy Zabezpieczenia Społecznego w ministerstwie pracy w okresie gdy wprowadzana była reforma emerytalna z 1999 r.
W latach 1999-2002 w Instytucie badań nad Gospodarką Rynkową prowadziła prace związane z analizami dotyczącymi sfery zabezpieczenia społecznego oraz rynku pracy. Od kwietnia 2002 r. kieruje Departamentem Analiz i Prognoz Ekonomicznych w MPiPS. Była także członkiem Rady Nadzorczej ZUS oraz członkiem Komitetu ds. Zabezpieczenia Społecznego Rady Europejskiej.
Radosław Mleczko w październiku 2007 r. został odwołany ze stanowiska wicedyrektora Muzeum Narodowego (pełnił tę funkcję od 2003 r.). Pozostał kuratorem Królikarni (pełni tę funkcję od 2002 r.), oddziału Muzeum Narodowego.
Mleczko w resorcie pracy ma zajmować się koordynacją prac dotyczących polityki zagranicznej, przygotowaniem kampanii promocyjnych programów prowadzonych przez ministerstwo oraz opracowywaniem nowych programów resortu we współpracy z instytucjami kultury oraz organizacjami pożytku publicznego.
Mleczko ukończył historię sztuki na wydziale historycznym Uniwersytetu Warszawskiego, a także studia podyplomowe w Georgetown University, School of Foreign Service oraz marketingu i zarządzania instytucjami kultury w De Montfort University Leicester. Studiował także na wydziale instrumentów orkiestrowych Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Jest autorem koncepcji Programu Stypendialnego "Agrafka Muzyczna", który prowadził jako dyrektor programowy w latach 2001- 2004 wspólnie z Akademią Rozwoju Filantropii w Polsce i Fundacją J&S Pro Bono Poloniae. W 1997 r. stworzył pierwszą komercyjną stację radiową grającą muzykę klasyczną Radio Classic 103,7 FM, którego był prezesem i dyrektorem generalnym do 2000 roku. Wcześniej pracował m.in. w agencji reklamowej Market Link, był szefem Promocji i Marketingu Filharmonii Narodowej w Warszawie, pracował także w szkolnictwie, m.in. jako nauczyciel historii.