*Prawie dwie i pół godziny reklam telewizyjnych wykupiło Prawo i Sprawiedliwość we wrześniu. *
Partia Jarosława Kaczyńskiego wydała na miesiąc przed wyborami ponad 4 miliony złotych na samą reklamę telewizyjną - informuje "Puls Biznesu" powołując się na dane AGB Nielsen Media Research. Najwięcej, bo po milion sto tysięcy PiS zostawił w stacjach grupy TVN i Polsatu - podkreśla dziennik. Telewizja publiczna zarobiła na partii rządzącej zaledwie jedną czwartą jej reklamowego budżetu.
ZOBACZ TAKŻE:
Partie muszą wydać miliony na wyboryDruga pod względem wydatków na telewizję - Platforma Obywatelska - wykupiła 57 minut czasu antenowego. Zapłaciła za niego prawie 2 miliony złotych. Tu najwięcej pieniędzy poszło do programu pierwszego telewizji publicznej - podkreśla "Puls Biznesu".
Na trzecim miejscu w ilości emitowanych spotów, tak jak w sondażach, znalazło się LiD. Za prawie 900 tysięcy złotych Lewica i Demokraci zareklamowali się przez 28 minut w Polsacie i TVP. Najmniej wydali na reklamę w TVN.